تنت سلامت رفیق، یادداشت «روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل»

این روزها صدای جهان، هیاهوی پراکندگی ویروسی وحشت‌انگیز است و همه در تلاش‌اند تا از شیوع و ابتلا به این مهمان ناخوانده در امان باشند و در این میان کسانی هم هستند که پای تعهدشان با تمام وجود ایستاده‌اند.

از هر آسودگی دل کنده‌اند و شب و روزشان را بهم وصل کرده‌اند تا افراد سالم مبتلا نشوند و مبتلایان تا نهایت مسیر بهبودی پیش روند.

اینها همان پرسنل درمانی نام آشنای دانشگاه علوم‌پزشکی بابل هستند که با تلاش بی‌وقفه و بی‌دریغ‌شان صحنه مبارزه با این بیماری را ترک نخواهند کرد.

فداکاری این روزهای این افراد تداعی حضور در جبهه‌های جنگ است. انگار حبس نفس‌ها در سینه به قصد کمک به هم‌میهن، میراث به جا مانده از جنگجویان این مرز و بوم است.

روزی در جبهه‌ها، بزرگ‌مردانی بودند که اسباب تسهیل تنفس خود را به جان و دل به هم رزمی‌ها هدیه می‌دادند و امروز کادر درمانی و بهداشتی جانشین این افراد ایثارگر شده‌اند.

گویا فداکاری در گوشت و خون مردم این مرز و بوم نهادینه شده و هیچ چیز آن را از بین نخواهد برد، تنها از صحنه‌ای به صحنه دیگر منتقل می‌شود.

روابط‌عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی بابل بر خود وظیفه می‌داند به پاس خدمات ارزنده و پر از ایثار پزشکان، پرستاران، رزیدنت‌ها، اینترن‌ها، بهیاران، کارشناسان آزمایشگاه، کارشناسان رادیولوژی، پرسنل اورژانس، عوامل اداری و اجرایی، خدمات، نگهبانان و کلیه کادر درمانی و بهداشتی زحمتکش دانشگاه به‌عنوان مدافعان سلامت نهایت تشکر را عرضه داشته و آرزوی سلامتی همیشگی را بدرقه راه این فداکاران و زحمت کشان کند.

فداکاری‌های‌تان یادمان خواهد ماند
ما هرگز تسلیم نمی‌شویم

اشتراک گذاری: