کلینیک‌های امید در بابل، خوشرودپی و بابلسر مشغول ارائه خدمات هستند

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر سید مصطفی قاسم‌زاده از ارائه خدمات در کلینیک‌های امید در بابل، خوشرودپی و بابلسر خبر داد.

دکتر مصطفی قاسم زاده معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: یکی از رسالت های حوزه درمان ارائه خدمات عدالت محور در حوزه سلامت به همه مردم بخصوص طبقاتی از مردم که طبقات نیازمندتر و آسیب پذیر هستند.

وی با اشاره به اینکه گسترش و توصیه کلینیک های ویژه از سال های گذشته در دستور کار وزارت بهداشت قرار گرفت، گفت: بر اساس این رسالت و برای ارائه خدمات عدالت محوردر حوزه سلامت، دانشگاه علوم پزشکی بابل در سال های اخیر توانسته 3 کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی در شهرستان های بابل و بابلسر با عنوان امید را افتتاح و راه اندازی نماید.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل بیان داشت: کلینیک تخصصی و فوق تخصصی مرکزی امید در جنب دانشگاه علوم پزشکی بابل در زمینی به مساحت عرصه سه هزار مترمربع با زیربنای ۲۷۵۰ متر مربع در ۳ طبقه و با اعتبار ساختمانی حدود ۶۵ میلیارد ریال ساخته شده است.
وی افزود: کلینیک مرکزی دارای ۱۷ کلینیک و پاراکلینیک شامل بخش های تخصصی قلب، داخلی، جراحی، ارتوپدی، مغز و اعصاب، تغذیه، طب سنتی، روانپزشکی، خون و آنکولوژی، گوارش، پوست و مو، چشم، گوش حلق و بینی، زنان و زایمان، کودکان، دندانپزشکی، توانبخشی، رادیولوژی، آزمایشگاه و داروخانه است.

دکتر قاسم زاده بیان داشت: در منطقه بندپی در شهر خوشرودپی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امید خوشرودپی راه اندازی گردید که نزدیک به 20 متخصص و فوق تخصص در تمام عصرها با چند درمانگاه در حال خدمت می باشند.

وی ادامه داد: در ماه اخیر در شهرستان بابلسر کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان شهید رجایی بابلسر افتتاح شد که حدود 20 متخصص و فوق تخصص از مجموعه اساتید اعضای هیئت علمی ، متخصصین و فوق متخصصین کادر درمان دانشگاه که وابسته به بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی بابل می باشند که هر روز عصرها در کلینیک بیمارستان شهید رجایی بابلسر مشغول فعالیت می باشند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل بیان داشت: با اشاره به اینکه ارائه خدمات به بیماران با تعرفه دولتی و قیمت مناسب توسط بهترین اساتید و بهترین کیفیت انجام می شود، گفت: مردم شریف بابلسر می توانند به بیمارستان شهید رجایی در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی عصر مراجعه نمایند و خدمات مربوطه را در رشته های مختلف داخلی، ارتوپدی، قلب و عروق، زنان و دیگر رشته های فوق تخصصی را دریافت نمایند.

 

اشتراک گذاری: