کسب رتبه نخست لیگ اینترنت اشیاء در منطقه شمال ایران

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر رضا قدیمی از کسب رتبه نخست لیگ اینترنت اشیاء در منطقه شمال ایران خبر داد.

دکتر رضا قدیمی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بابل  با بیان اینکه چهارمین لیگ اینترنت اشیاء ایران با همت مرکز نوآوری اینترنت اشیاء آیوتیک آذر و دیماه سال جاری در حال برگزاری است گفت: یکی از شرکت های فناور مستقر در مرکز رشد فناوری سلامت معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه با نام ( بهبود سامانه هوشمند طب) با مدیریت دکتر فاضل ترخان و مهندس محمد رضا یوسف تبار با تولید دستگاه مراقبت پزشکی از راه دور موفق به کسب رتبه نخست منطقه شمال کشور گردید.

وی بیان داشت: محورهای اصلی این لیگ استارتاپ های  تخصصی اینترنت اشیاء هستند که در زمینه ارائه راهکارهای اینترنت اشیاء مبتنی بر Lorewan، کشاورزی هوشمند، راهکارهای مبتنی بر اینترنت اشیاء ، ارتباطات ماهواره ای و سلامت هوشمند و کاربردهای اینترنت اشیاء در صنعت در اولویت قرار دارد 
دکتر قدیمی ادامه داد: پس از رقابت تیم های شرکت کننده در مناطق استانی و برگزاری فینال، در نهایت 3 تیم برگزیده این دوره رقابت های لیگ توسط داوران معرفی خواهند شد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه افزود: شرکت کنندگان علاوه بر دریافت جوایز نقدی بسته به سطح و توانمندی تیم در انجام پروژه عملی یا ورود به بازار، تسهیلات ویژه دریافت خواهند  نمود.

وی بیان داشت: این موفقیت ارزشمند را به این واحد فناور و همچنین به تمامی محققان و فناوران دانشگاه علوم پزشکی بابل تبریک عرض می‌نمایم.

 

اشتراک گذاری: