پیگیری دانشگاه علوم پزشکی بابل برای تامین جبران کسری کارانه فروردین از وزارت بهداشت

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر جلالی در جمع کادر درمان بیمارستان روحانی از پیگیری دانشگاه علوم پزشکی بابل برای تامین جبران کسری کارانه فروردین از وزارت بهداشت خبر داد.

دکتر سیدفرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: بعد از اینکه مطلع شدم تعدادی از کادر درمان بیمارستان روحانی بابل به میزان کم پرداختی کارانه فرودین ماه 99 اعتراض داشتند همراه با معاونین درمان، توسعه مدیریت و منابع و ریاست بیمارستان روحانی در بین آنها حاضر و از نزدیک با همکاران صحبت کردم.

وی بیان داشت: این اعتراض به پرداخت کم کارانه  فروردین ماه هست که بعلت کاهش درآمد بیمارستانها به دلیل شیوع کرونا کاهش پیدا کرده است و طی هماهنگی های صورت گرفته مقرر گردید پیگیری های لازم با وزارت بهداشت صورت گیرد تا ترجیحا جبران کسری کارانه انجام شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل اذعان داشت: درحالی که سراسر کشور عزیزمان و از جمله استان مازندران و شهرستان بابل، درگیر مقابله با اپیدمی کووید-۱۹ می باشد، احقاق حقوق کلیه پرسنل و زحمتکشان کادر بهداشت و درمان، یکی از اهداف والای دانشگاه علوم پزشکی بابل بوده که همواره در راس تمامی امور قرار داشته و این دانشگاه در راه تحقق این مهم، از هیچ کوششی فروگذار نکرده است.

وی ادامه داد: این حق قانونی پرستاران عزیز است که با توجه  به شیفت های فشرده و اضافه کاری هایی که دارند کارانه کافی دریافت کنند. خوشبختانه در سال 98 توانستیم علاوه بر حقوق به این عزیزان 28 پرداختی دیگر شامل کارانه واضافه کار پرداخت کنیم که اقدامی کم نظیر بوده است.

دکتر جلالی افزود: کادر بهداشت و درمان ماه هاست با تلاش شبانه روزی و مجاهدانه در میدان سخت مبارزه با کرونا مشغول مبارزه هستند و قطعا باید در سطح کلان به امر پرداخت معوقات این عزیزان نگاه ویژه گردد.

وی اظهار داشت: بارها برای پیگیری احقاق حق پرسنل دانشگاه علوم پزشکی بابل با مسئولین مربوطه پیگری های لازم انجام شد و حتی مقام محترم وزارت بهداشت هم به شدت پیگیر حل این موضوع می باشند.

دکتر جلالی گفت: این عزیزان درخواست صنفی دارند و بنده به عنوان رئیس دانشگاه این قول را می دهم که پیگیر مطالبات صنفی کارکنان همه مراکز درمانی بابل باشم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل اذعان داشت:  قدردان زحمات نیروهایی هستیم که در این 7 ماه بحران کرونا به صورت مجاهدانه تلاش کردند و سعی میکنیم مطالبات آنها را در مسیر درست پیگیری کنیم.

وی بیان داشت: این تاکید را دارم که مشکل آنها مشکل صنفی بوده و تلاش ما این است از طریق وزارتخانه پیام این پرستاران و کادر درمانی را به مسئولان بالادست برسانم و خودم اجرای قانونی این مشکل را به صورت ویژه پیگیری خواهم نمود.

اشتراک گذاری: