۲۴۴۰ماموریت سازمان اورژانس ۱۱۵بابل در تیرماه

به گزارش روابط عمومی سازمان اورژانس بابل: دکتر لعلی رئیس سازمان اورژانس بابل در مورد عملکرد سازمان در تیرماه امسال اظهار داشت:اورژانس بابل در مجموع ۲۴۴۰ ماموریت انجام داده است که ۹۴۳ماموریت آن شهری و ۱۴۹۷ماموریت جاده ای بوده است.

وی بیان داشت :از این تعداد  ماموریت هایی که سازمان اورژانس بابل  انجام داده است ۱۰۳۳بیمار یا مصدوم را به بیمارستان های شهرستان بابل منتقل کردند.  

وی در مورد میانگین زمان حضور بربالین بیمار یا مصدومان در تیرماه بیان داشت برای ماموریت های  شهری ۷ دقیقه و برای ماموریتهای جاده ای ۱۲دقیقه بوده است.

 وی افرود:در این سه ماه سازمان اورژانس بابل ۷۴۱ماموریت تصادفی انجام داده است که از این تعداد  ماموریت تصادفی ۱۷۲تصادفی شهری و۵۵۹تصادفی هم جاده ای بوده است 

رئیس سازمان اورژانس بابل بیان کرد:بعداز ماموریت های تصادفی که رتبه یک ماموریت های سازمان  اورژانس  پیش بیمارستانی  بابل در تیرماه بود، ماموریت های قلبی ۹۶مورد و ماموریت   تنفسی ۷۸مورد و ماموریت مسمومیت با ۵۴مورد  بوده است. 

در ادامه دکتر لعلی گفت :در تیر ماه امسال، ۹۵۷۴بار تلفن های اورژانس ۱۱۵ به صدا در امد که ۴۱۹تماس مزاحمت تلفنی  بوده و ۲۲۴تماس مشاوره بوده است

اشتراک گذاری: