توزیع هزار بسته غذای گرم به مناسبت شب‌های قدر

معاونت فرهنگی‌ودانشجویی با همکاری بسیج دانشجویی و هیئت مکتب‌الشهدا هم‌زمان با شب‌های قدر ماه مبارک رمضان به پویش رزمایش ایران همدل پیوست.

به گزارش مفدابابل، دکتر پورامیر، معاون فرهنگی‌ودانشجویی دانشگاه خبر داد:  معاونت فرهنگی‌ودانشجویی با همکاری بسیج دانشجویی و هیئت مکتب‌الشهدا هم‌زمان با شب‌های قدر ماه مبارک رمضان به پویش رزمایش ایران همدل پیوست.

دکتر پورامیر، معاون فرهنگی‌ودانشجویی و دبیر شورای فرهنگی دانشگاه در خصوص رزمایش همدلی گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص رسیدگی به محرومان جامعه در وضعیت حساس کنونی کشور و حمایت از قشر مستضعف در مقابله با تهدید ات ویروس کرونا ، مراسم پذیرایی سحر شب‌های قدر دانشگاه علوم پزشکی بابل این بار در بین محرومان شهرستان بابل توزیع می‌گردد.

پورامیر همچنین افزود: اساتید، کارکنان و تشکل‌های دانشجویی با همکاری و همدلی در شب‌های قدر بسته‌های غذای گرم  را در سطح مناطق محروم شهر بابل توزیع خواهند نمود.

شایان ذکر است  تمامی هزینه‌های این برنامه فرهنگی  توسط اساتید، کارکنان، بسیج دانشجویی و هیئت مکتب‌الشهدا پرداخت شد و در طول این سه شب مجموعا تعداد ۱۰۰۰ بسته غذای گرم در اختیار این عزیزان  قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری: