فرصت دوباره دانشجویان متقاضی وام های تحصیلی و مسکن

به گزارش مفدابابل، مدیر دانشجویی دانشگاه خبر داد:‌ دانشجویان متقاضی وام های تحصیلی و مسکن  در نیمسال اول ۱۳۹۹ که درمرحله اول موفق به ثبت‌نام و دریافت آن  نشده‌اند ، می‌توانند از تاریخ ۸ لغایت ۳۰ فروردین به سایت صندوق رفاه دانشجویان به نشانی http://portal.srd.ir ، قسمت پرتال دانشجویی مراجعه و ثبت‌نام نمایند.

حمزه گیلکی‌بیشه به نحوه و شرایط ثبت‌نام وام دانشجویی اشاره کرد و از متقاضیان خواست به موارد زیر توجه نمایند. 
۱-بر اساس مصوبه هیات امنای صندوق رفاه دانشجویان وزارت متبوعه وامهای اعطایی دارای ۴% کارمزد می باشد.
۲- متقاضیان وام باید نسبت به تکمیل کلیه اطلاعات خواسته شده در سیستم پرتال شامل ( تعداد واحد ترم جاری ، معدل ترم قبل و درآمد والدین به ریال ) و همچنین دانشجویان ورودی ۹۹ و دانشجویانی که برا ی اولین بار متقاضی وام می باشند باید که شماره حساب در بانک تجارت  و تعهد نامه محضری به انضمام  حکم کارگزینی یا پروانه  کسب ضامن خود را در سیستم ثبت ، یا آن را به اموردانشجویی تحویل نمایند. در غیر این صورت از لیست وامهای مذکور حذف خواهند شد.
 ۳-متقاضیان وام  مسکن نباید خوابگاهی باشند و درصورت سکونت درمنزل استیجاری باید اجاره نامه بنگاهی خود را به امور دانشجویی  تحویل نمایند و مبلغ آن در ترم جاری با اختساب کارمزد ، برای دانشجویانی مجرد ۸,۲۵۰,۰۰۰ ریال و دانشجویان متاهل ۱۶,۵۰۰,۰۰۰ ریال می باشد.
۴-مبلغ وام تحصیلی در ترم جاری با احتساب کارمزد برای دانشجویان مجرد۱۰,۴۵۰,۰۰۰ ریال و دانشجویان متاهل۲۳,۳۷۵,۰۰۰ ریال می باشد.همچنین دانشجویان متاهل مرد ، می توانند به ازای هر فرزند ( با ارائه اصل شناسنامه  فرزند به امور دانشجویی)مبلغ ۲,۷۵۰,۰۰۰ ریال وام تحصیلی دریافت نمایند.
۵-مبلغ وام تحصیلی برای دانشجویان متاهل تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی  با ارائه مدارک ومستندات لازم  مبلغ۲۷,۵۰۰,۰۰۰ ریال  و وام مسکن به مبلغ  ۱۹,۲۵۰,۰۰۰ ریال می باشد. 
۶-دانشجویان متاهل ، برای بهره مندی از تسهیلات باید کپی شناسنامه خود و همسر را جهت ثبت اطلاعات متاهلی در سیستم صندوق رفاه ، به امور دانشجویی تحویل نمایند.
تذکر:عدم ثبت  تقاضای وام در سیستم پرتال صندوق ، به منزله عدم ثبت سند تعهد محضری در سیستم صندوق رفاه یا تحویل آن به امور دانشجویی می باشد.
مدیر دانشجویی در پایان افزود: دانشجویان گرامی می‌توانند جهت دریافت هرگونه اطلاعات ، پیرامون تسهیلات، با کارشناسان امور دانشجویی به شماره  ۳۲۱۹۰۸۴۱-۰۱۱ تماس حاصل نمایند.

اشتراک گذاری: