حضور پرشور هموطنان در انتخابات موجب روسیاهی دشمنان و ضد انقلاب

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم‌پزشکی بابل، دکتر جلالی در پیامی ضمن تشکر از هموطنان عزیز به جهت شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی، به حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی رئیس جمهور منتخب تبریک گفتند.

متن پیام به شرح ذیل می باشد..

بسم الله الرحمن الرحيم

الْحمْد للّه الّذى يؤْمن الْخائفين، وينجّى الصّالحين ، ويرْفع الْمسْتضْعفين، ويضع الْمسْتکْبرين 

خداوند متعال را شاکريم که هرآن نعمتي از پرتو احسان خويش بر اين ملت ارزاني مي‌دارد، مستضعفان را برتري مي بخشد و مستکبران را خوار مي گرداند و اين خود آيه‌اي از نشانه‌هاي لطف و رحمت بي‌انتهاي اوست.

حماسه حضور ملت قهرمان و تمدن ساز ايران در انتخابات رياست جمهوري و شورای اسلامی، از ايام‌الله تحقق وعده‌ي ياري و نصرت خداوند در عصر حاضر بود. اين پيروزي عظيم را به محضر مبارک رهبر معظم انقلاب، ملت سربلند ايران،  و تمامي دانشگاهيان فرهيخته تبريک ميگويم. ده‌ها سال کينه‌توزي و سال‌ها فشار حداکثري و ماه‌ها بمباران تبليغاتي نظام سلطه و مرتجعان منطقه‌اي و نوکران روسياه ضد انقلاب با حضور ملت رشيد و سرافراز نقش برآب شد و اعتماد و ارتباط قلبي رهبري و ملت، بار ديگر به نمايش جهاني گذاشته شد

انتخابات مظهر تصميم گيري و نقش آفريني مردم در تعيين سرنوشت خود، مبناي مهمي در مردم‌سالاري ديني بوده و رئيس جمهور نماينده همه مردم براي تحقق مطالبات به حق آنان در اين جايگاه است.

حضور ملت ايران در پاي صندوق هاي راي در شرايطي بود که بدخواهان، دشمنان و توطئه گران به دنبال عدم مشارکت پرشور بودند، اما مشارکت آگاهانه مردم عزيزمان موجب افزايش عزت، قدرت و غرور ملي شد و تمامي برنامه هاي دشمنان با اراده راستين مردم خنثي شد. 

اينجانب به نمايندگي از خانواده بزرگ دانشگاه علوم‌پزشکی بابل، ضمن تبريک مجدد اين پيروزي شکوهمند در دهه کرامت و ايام ميلاد مسعود حضرت ثامن الحجج (ع) به حجت‌الاسلام والمسلمين رئیسی، موفقيت دولت سيزدهم در پيشبرد اهداف مقدس ايران اسلامي، در راستاي آرمان‌هاي بلند حضرت امام خميني (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامي را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

اشتراک گذاری: