کسب درجه اعتبار ۴ ساله توسط مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی بابل

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی دانشگاه، دکتر فرزان خیرخواه معاون آموزشی دانشگاه از کسب درجه سطح کامل با استانداردهای اعتبار بخشی مراکز توسعه و اعتبار ۴ ساله مرکز خبر داد.

دکتر فرزان خیرخواه  معاون آموزشی دانشگاه با اشاره به اعتبار بخشی مراکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشورکه از ۱۷ اسفند ماه سال گذشته آغاز و تا ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۰ ادامه داشت، گفت:  در این اعتبار سنجی، کلیه استانداردهای مربوط به واحدهای مختلف مراکز EDC در ۹ حیطه و جمعا نزدیک به ۱۱۷ سنجه الزامی و ترجیحی مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی افزود: جهت گردآوری مستندات مربوط به هر حیطه؛ همکاران این مرکز بصورت شبانه روزی و بدون توجه به تعطیلات رسمی در طول مدت یکماهه در این خصوص اقدام نمودند.

دکتر خیرخواه  با اشاره به ادامه ارزیابی بیرونی که در طی سه فاز توسط وزارت متبوع در ماههای اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۰ انجام گردید، اظهار داشت: در نامه ای که معاون آموزشی وزارت متبوع در تاریخ ۹ تیرماه ۱۴۰۰ به این دانشگاه ارسال نمودند؛ خوشبختانه مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی بابل توانست با انطباق کامل با استانداردهای تعریف شده درجه سطح کامل با استانداردهای اعتبار بخشی مراکز توسعه و اعتبار ۴ ساله مرکز را کسب نماید.

وی در همین راستا ادامه داد: دستیابی به موقعیت بالاتر در رتبه بندیهای آموزشی ،تفویض اختیار کامل در فعالیتهای دانش پژوهی مربوط به هیات های ممیزه و کمیته های توانمندسازی اساتید و افزایش ۱۰ درصدی گرانتهای دریافتی از مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی (NASR) از جمله مزایای کسب این اعتبار می باشد.

معاون آموزشی دانشگاه در پایان ضمن تشکر مجدد از حمایت های رئیس دانشگاه و همراهی کلیه اعضای هیات علمی دانشگاه اظهار امیدواری کردند به مدد خداوند متعال؛ این مرکز در راستای حفظ این موقعیت غرور آفرین و دستیابی به موفقیتهای بیشتر گام بردارد.

اشتراک گذاری: