قدردانی رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی بابل از حضور پرشور جامعه پزشکی در انتخابات نظام پزشکی شهرستان بابل

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل «دانشگاه علوم‌پزشکی بابل»، دکتر جلالی در پیامی از حضور پرشور جامعه پزشکی در انتخابات نظام پزشکی شهرستان بابل تشکر کرد.

سازمان نظام پزشکی بعنوان قدیمی ترین سازمان صنفی کشور، در تاریخی که به بیش از پنج دهه بالغ می‌شود پیوند دهنده‌ی هویت و خاستگاه مطالبات کلیه‌ی اعضای جامعه پزشکی بوده است.

اعضای این سازمان با ساز و کاری مناسب هر چهار سال گرد هم می آیند تا در انتخاب اعضای هیات مدیره، مجمع عمومی و شورای عالی سازمان مشارکت 4کنند و مسائل و مشکلات این قشر فرهیخته و خدمتگزار را مرتفع نمایند.

سابقه تشكيل نظام پزشكى در بابل به زمان تشكيل آن در تهران يعنى سال ١٣٤٧ ميرسد كه جزو پيشروترين شهرهاى كشور در تشكيل اين نهاد بود و رياست آن به دكتر عبدالله بهزادى سراينده معروف شعر"بهاران خجسته باد"سپرده شد.

جامعه پزشکی کشور به خود می بالد که همچون همیشه، با نقش آفرینی فداکارانه و مقدس خویش، در بحران کورونا، که به واقع  یکی از بزرگترین بحران‌ها ی جامعه بشری بوده است، مردم نیازمند و آسیب دیده از این بحران را تنها نگذاشته، و به سهم خود، بلکه بسی بیش از آن، در مواجهه و درمان آسیبهای ناشی از این همه گيرى کوشیده است.

امسال نیز، در پی ایثارگریهای بیش از یک و نیم ساله جامعه پزشکی در خط مقدم مبارزه با کورونا، اعضای این جامعه، گرد هم آمدند تا با شور و شعوری مثال زدنی، با انتخاب اعضای هیات مدیره نظام پزشکی در شهرستانها، در تعیین سرنوشت خویش نقش ایفا کنند.

نظام پزشکی شهرستان بابل نیز،  با سابقه افتخارآمیز بيش از نيم قرن تجربه در ارائه بالاترین سطح خدمات پزشکی به مردم استان های شمالی کشور، اعتبار خود را از حضور پرشور و شعور اعضای فرهیخته جامعه پزشکی بابل می‌گیرد.

اعضای فرهیخته و فهیم جامعه پزشکی بابل با حضور دوبرابری نسبت به دوره قبل، و برگزاری انتخاباتی با شور و شعور قابل تقدیر، در این انتخابات شرکت نمودند تا یکی از مهم ترین ارکان نظام پزشکی، هیات مدیره شهرستان، را انتخاب نمایند.

اینجانب ضمن قدردانی از تمامی اعضای فهیم جامعه پزشکی شهرستان بابل، به منتخبین خوشنام و صاحب‌اعتبار هیات مدیره نظام پزشکی شهرستان تبریک عرض نموده و امیدوارم هیات مدیره جدید بتواند با تلاش و تفاهم همه‌ی اعضا، ضمن تقویت بدنه‌ی نظام پزشکی شهرستان، و تلاش برای ارتقای سطح خدمات پزشکی استان و منطقه، مشکلات و مطالبات بحق جامعه پزشکی این شهرستان را مرتفع نماید.

بدیهی است اساتید و اعضای این جامعه در دانشگاه علوم پزشکی بابل، بعنوان مرکزی آموزشی و درمانی معتبر و اصیل شمال کشور، تمامی همت و تلاش خود را بکار خواهند بست تا تفاهم و تشریک مساعی بین دانشگاه و نظام پزشکی  به ارائه خدمات بهتر به مردم عزیز شهرستان و استان منتج گردد.

دکتر سیدفرزاد جلالی
«رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی بابل»
۲۶ تیر ۱۴۰۰

اشتراک گذاری: