۵۳ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال بابل یک دُز واکسن دریافت کردند

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر جلالی از وضعیت بسيارمطلوب واكسيناسيون كرونا در بابل خبر داد و گفت: این روند با توجه به واردات واکسن، سرعت زیادی به خود گرفت.

دکتر سیدفرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: ۳۲۰ هزار و ۵۸۰ دُز شامل واکسن‌های عمومی و همچنین فاز سوم کارآزمایی ایران کوبا در بابل به هشهریان گرامی تزریق شد.

وی گفت: از مجموع ۳۱۴ هزار و ۵۸۰ دُز تزريق واکسیناسیون عمومی تعداد ۲۰۸ هزار و ۸۶۴ دُز ترريق نوبت اول و ۱۰۵ هزار و ۷۱۶ دُز تزريق نوبت دوم انجام شده است که بعبارتى در حدود ۵۳ درصد مردم شهرستان بابل ۱۸ سال حداقل يك تزريق و درحدود ۲۷ درصد مردم هر دو تزريق انجام شده است كه هر دو آمار از ميانگين كشورى بسيار بهتر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل اظهار داشت: همچنین ۶ هزار دز واکسن ایران کوبا در مرحله کارآزمایی به همشهریان عزیز تزریق شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: برای سرعت بخشی به تزریق واکسن، سه مرکز تجمیعی در مصلاى بزرگ شهر بابل، سالن ورزشی شهید شجاعیان دانشگاه علوم پزشکی بابل و مرکز سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سالن سپاه فعال است و همچنین مرکز خودرویی تزریق واکسن کرونا در پارک پردیس از جمله مراکز تجمیعی دیگری است که خدمت رسانی می کند.

دکتر جلالی ادامه داد: علاوه بر این ، ۴۰ مرکز بهداشت شهری و روستایی هم همچنان کار تزریق واکسن را ادامه می دهند.

اشتراک گذاری: