برگزاری مراسم اربعین استاد علامه حسن زاده آملی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، مراسم اربعین و بزرگداشت استاد علامه حسن زاده آملی روز سه شنبه ۱۱ آبان ماه همراه با زیارت عاشورا برگزار شد.

گفتنی است: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام دکتر ابراهیمیان و با حضور «دکتر سیدناصر عمادی» سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل، «حجت الاسلام نیکزاد» مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و کارکنان در مسجد امام علی (ع) برگزار شد.

در پایان مراسم از «خانواده شهید علی‌بخش غلامی» شهید احراز هویت شده دانشگاه علوم پزشکی بابل که برای زیارت قبر شهید از استان فارس به بابل آمده بودند، تقدیر گردید.

شایان ذکر است شهید "علی بخش غلامی دشتکی" اهل کوار استان فارس به صورت داوطلب در سن شانزده سالگی در مناطق عملیاتی حضور یافت و عملیات خیبر در منطقه عملیاتی طلاییه در سال ۶۲ به خیل شهیدان پیوستند.

شهید "علی بخش غلامی دشتکی" فرزند رسول ، متولد ۴۵ واعزامی از استان فارس می باشد، که در سال ۶۲ مفقود اعلام گردید و پیکر ایشان در سال ۸۸ در منطقه مجنون در عملیات تیم تفحص کشف گردید.

گفتنی است این شهید بزرگوار در تاریخ ۱۳۸۹/۲/۲۷ مصادف با شهادت حضرت زهرا(س) به عنوان شهید گمنام در دانشگاه علوم پزشکی بابل در استان مازندران به خاک سپرده شدند که در سال ۱۳۹۴ پس از آزمایش DNA مشخص گردید پیکر این شهید متعلق به شهید علی بخش غلامی است.

اشتراک گذاری: