از پژوهشگران برتر دانشگاه علوم پزشکی بابل تقدیر شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، مراسم تجلیل از پژوهشگران و فن آوران برتر حیطه های مختلف تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی بابل، امروز چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ برگزار گردید.

دکتر قدیمی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بابل بیان داشت: مراسم تقدیر از برگزیدگان حوزه پژوهش و فن آوری دانشگاه علوم پزشکی بابل با حضور دکتر شاهین آخوندزاده، استاد برجسته علوم اعصاب کشور، دکتر عمادی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل، معاونین ، اعضای هیات علمی، دانشجویان و علاقه مندان عرصه پژوهش در سالن امام علی (ع) دانشگاه برگزار شد.

وی گفت: امیدواریم با انجام این جشنواره، علاقمندان حوزه تحقیقات و پژوهش بیشتر تشویق شوند تا در این حوزه با فعالیت‌های برجسته و ارزشمند، در ارتقا سلامت مردم  قدم موثرتری بردارند.

برای مشاهده برگزیدگان اینجا کلیک کنید.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بابل بیان داشت: در این جشنواره برگزیدگان حیطه های تولید دانش، اختراع و فن اوری در حوزه های بالین و علوم پایه و نیز دانشجویی در کنار مراکز و واحدهای تحقیقاتی برتر، کتب و مجلات علمی برگزیده و نیز پژوهشگران حوزه کووید-۱۹ معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

اشتراک گذاری: