مدیران جدید دانشگاه علوم پزشکی بابل مثل گذشته خدمات شایسته به مردم ارائه دهند

حجت الاسلام روحانی ؛ مدیران جدید دانشگاه علوم پزشکی بابل مثل گذشته خدمات شایسته به مردم ارائه دهند.

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل «دانشگاه علوم‌پزشکی بابل»، امام جمعه بابل در مراسم تکریم ومعارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل ضمن گرامیداشت اقدامات خوب صورت گرفته در این دانشگاه ابراز داشت :این دانشگاه از قدیم تا به حال خدمات درمانی بسیار ارزشمندی را در جامعه پزشکی در کشور ارایه داده است.

حجت الاسلام مجتبی روحانی امام جمعه بابل بیان داشت: دکتر ربیعی نیز از جمله افراد خدمت گذار این دانشگاه بوده است ایشان و تمامی کسانی که در دوره های مختلف و در این شرایط زمانی که به خاطر بیماری به وجود آمد خدمات خدمات شایسته ای را در این دانشگاه وجامعه پزشكي ارایه داده اند باید تقدیر وتشکر شود.
وی افزود: انتظار می رود مدیران جدیدی که این مسئولیت خطیر را می پذیرند مانند گذشته خدمات شایسته ای را به تناسب این شهرستان درشرایط به وجود آمده ارایه دهند.

انتخاب جوانترین هیات رئیسه

دکتر جلالی رئیس اسبق دانشگاه علوم پزشكي بابل نیز در این مراسم بیان داشت: بعد از گرفتن مسئولیت تنها دوره ریاست بوده است که از جوانترين هیات رئیسه مجرب استفاده کردم وکمترین تغییرات مدیریتی را انجام دادم  و در اوج جنگ اقتصادی که بدترین حالت اقتصادی در کشور بوده است سعی کردیم سرپا بایستیم.

ریس اسبق دانشگاه علوم پزشكي بابل افزود: باتوجه به اینکه اولین شهرستان در استان بودیم که درگیر بیمار کرونا شدیم خدا را شکر عملکرد خوبی را ارایه دادیم و با توجه به خسته بودن کادر درمانی اما سعی کردیم که عملکرد شایسته ای را اریه دهیم.

دکتر جلالی در پایان سخنانش گفت؛ اقدامات صورت گرفته در این دانشگاه افتخاری است برایم تا بدهکار قشرجامعه پزشکی نباشم و امیدوارم که خدا از کاستی ها و کم کارهایم بگذارد .
وی عملکرد ۴ ساله را در دوران مسئولیتش را شرح داد.

مروری بر اهم عملکردهای چهارساله دانشگاه علوم پزشکی بابل ۱۴۰۰-۱۳۹۶

اشتراک گذاری: