با ایجاد همدلی برای پیشرفت دانشگاه تلاش خواهیم کرد

سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی بابل در مراسم معارفه خود گفت: اقبال خوبی که در بین پزشکان نخبه کشور به بابل وجود دارد یک ظرفیت مناسب در حوزه بهداشت و درمان مازندران است.

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل «دانشگاه علوم‌پزشکی بابل»، دکتر سید علی مظفرپور افزود: متخصصان و فوق تخصص های خوبی از سراسر ایران در بابل در حوزه بهداشت و درمان در بابل هستند که یکی از آنها دکتر سید فرزاد جلالی رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی بابل است.

وی ادامه داد : از این ظرفیت مطلوب نه تنها در حوزه درمان باید استفاده کرد بلکه در حوزه تحقیق و پژوهش از وجود این نخبگان استفاده خواهد شد.
دکتر مظفرپور سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: بدون تردید در حال حاضر مهم ترین برنامه دانشگاه علوم پزشکی بابل مدیریت کرونا و گسترش چتر واکسیناسیون عمومی در بابل است و باید مجموعه دانشگاه خود را برای موج ششم کرونا آماده کند تا در صورت نیاز غافلگیر نشویم.

این مسئول بیان داشت :دانشگاه علوم پزشكي بابل قدمتی طولانی در تاریخ جامعه پزشکی دارد و زمانی این شهرستان قطب پزشکی در کشور بوده است که باید حفظ شود.

وی افزود : در حال حاضر جهان به سمت پیشگیری از بیماری ها می رود و با تغییر سبک زندگی اولویت آنان در حوزه بهداشت و درمان پیشگیری از بیماری هاست.

دکتر مظفرپور گفت : هم اکنون در بعضی شرایط ۴۰ درصد از بیماران بستری در مراکز درمانی بابل غیر بومی هستند که در این حوزه باید با شهرهای مختلف به خصوص شهرهای غرب مازندران هماهنگی بیشتری داشته باشیم.

وی افزود: امیدوارم در مسیر بزرگان حرکت کنیم و ضعفهای جامعه پزشکی شهرستان را از بین ببریم و نقاط قوت را در این شهرستان پررنگ تر سازیم و از ظرفیت های دانشگاهی این شهرستان استفاده کنیم وبا بهره گیری از زیر ساخت‌های ایجاد شده در دانشگاه، باید از ظرفیت‌های آن استفاده نماییم.

سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشكي بابل اظهار داشت:از اولویت‌هایم در دانشگاه همدلی بین کارمندان برای ظرفیت سازی، ارتقاء شاخص های بهداشتی و درمانی، مدیریت منابع اقتصادی، ترجیح پیشگیری بر درمان و اصلاح سبک زندگی در جامعه است.

سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی بابل در پایان سخنانش به بین المللی کردن دانشگاه اشاره نمود وافزود امیدواریم به کمک همگان در راستای خدمت گام برداریم. 
در این نشست از تلاش های دکتر ناصر عمادی که بیش از دو ماه در این سمت فعالیت داشت قدردانی شد.

اشتراک گذاری: