تا پایان امسال، اورژانس بابل مجهز به سامانه موقعیت‌یاب می‌شود

به گزارش روابط‌عمومی اورژانس ۱۱۵ «دانشگاه علوم‌پزشکی بابل» دکتر لعلی از تجهیز اورژانس بابل به سامانه موقعیت‌یاب خبر داد.

دکتر لعلی رئیس اورژانس ۱۱۵ «دانشگاه علوم‌پزشکی بابل گفت: با پیگیری‌های انجام شده یکساله جهت پیشبرد خدمات رسانی سریع‌تر به مددجویان؛ مجوز راه‌اندازی سامانه موقعیت‌یاب تماس گیرنده تلفن‌های ثابت و همراه به عنوان یکی از اولین اورژانس‌های کشور اخذ شد و انشالله تا عید ۱۴۰۱ به طور رسمی این سامانه فعال خواهد شد.

وی بیان داشت: با راه‌اندازی سامانه استعلام موقعیت مکانی و جغرافیایی تماس‌گیرندگان با اورژانس ۱۱۵، زمان رسیدن بر بالین بیماران و مصدومان کاهش خواهد یافت.

این مسئول ادامه داد:آشنا نبودن به موقعیت مکانی و جغرافیایی بیمار، درخواست کمک از اورژانس توسط اطفال یا عدم آگاهی تماس گیرنده به علت بیماری و کاهش سطح هوشیاری از جمله مشکلات آدرس‌دهی تماس گیرندگان با اورژانس بود که با راه‌اندازی این سامانه مشکلات یاد شده را رفع می کند.

دکتر لعلی اذعان داشت: با راه‌اندازی این سامانه مشکلات دریافت آدرس و موقعیت مکانی رفع و نزدیک‌ترین آمبولانس از پایگاه اورژانسی شهرستان در سریعترین زمان ممکن برای ارائه خدمات اورژانسی پیش بیمارستانی به محل حادثه و بیمار اعزام می‌شود.

اشتراک گذاری: