خدمات بهداشتی‌درمانی در مرکز معلولین نوشیروانی افزایش خواهد یافت

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل «دانشگاه علوم‌پزشکی بابل»، دکتر مظفرپور از افزایش خدمات بهداشتی‌درمانی در مرکز معلولین نوشیروانی خبر داد.

دکتر سیدعلی مظفرپور «سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی بابل» در حاشیه بازدید از مرکز نگهداری از معلولین نوشیروانی گفت: در این مرکز مدیریت و کارمندان در امر خدمت‌رسانی به این فرشتگان به شایستگی کارشان را انجام می دهند که می تواند برای ما یک درس بزرگ باشد.

وی بیان داشت: نظافت و پاکیزگی بخش ها و تخت ها و همچنین صمیمیت کارکنان با این فرزندان از نکات قوت این موسسه می باشد که می‌تواند الگویی مناسب برای بقیه دست اندرکاران این گونه موسسه‌ها باشد.

سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی بابل ادامه داد: درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی تحت بیهوشی شمال کشور در بیمارستان روحانی به بیماران معلول ، بیماران زیرپوشش سازمان بهزیستی و ناتوان ذهنی جسمی و همچنین فرشتگان زمینی تحت پوشش مراکز نوشیروانی و شفیع زاده که برای انجام خدمات درمان دهان و دندان نیاز به بیهوشی سطحی و عمیق دارند، خدمات ارائه داده است.

دکتر مظفرپوراذعان داشت: تمام امورات مربوط به دندانپزشکی معلولین بصورت رایگان در این مرکز انجام می گردد و گروه پزشکی شامل دندانپزشکان متخصص، پزشکان بیهوشی، کارشناسان اتاق عمل، پرستاران و... بصورت داوطلبانه و بدون هیچ چشم داشتی در این طرح شرکت دارند.

وی با اشاره به اینکه پزشکان متخصص دانشگاه هم همانند گذشته برای ویزیت دوره‌ای این عزیزان به این مرکز مراجعه می‌کنند، افزود: تمام تلاشمان را برای خدمت‌رسانی باکیفیت بیشتری در حوزه بهداشت و درمان به فرشتگان انجام خواهیم داد.

گفتنی است: در پایان از طرف آقای بزرگی مدیرعامل این مرکز، سردیس زنده‌یاد نوشیروانی به دکتر سیدعلی مظفرپور سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی بابل و مهندس کردی از اعضای بنیاد نیکوکاری سلامت اهدا شد.

اشتراک گذاری: