بازدید معاون وزیر بهداشت از پروژه های عمرانی دانشگاه علوم‌پزشکی بابل

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در سفر یکروزه به بابل پس از حضور در هیات رئیسه دانشگاه علوم‌پزشکی بابل از پروژه های نیمه تمام دانشگاه علوم‌پزشکی بابل شامل بیمارستان امیرکلا، سلامتکده طب سنتی، مرکز ناباروری فاطمه زهرا(س)، نمایشگاه دائمی، سالن ورزشی بانوان دانشگاه و بیمارستان شهید رجایی بابلسر (وابسته به دانشگاه علوم پزشكی بابل) بازدید نمود.

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل «دانشگاه علوم‌پزشکی بابل»، دکتر رحیمی معاون وزیر بهداشت در حاشیه این بازدید گفت: هدف از این سفر پیگیری و بررسی وضعیت پروژه های دانشگاه علوم پزشکی بابل و شهرستان بابلسر بود.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم قدمی برای خدمت به مردم عزیزمان در این منطقه برداریم، بیان داشت: بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی امیرکلا با پیشرفت بالای ۸۵٪  سال جاری به اتمام خواهد رسید. همچنین برای پروژه مرکز ناباروری فاطمه زهرا(س) نیز اعتبارات لازم تامین شده است.

دکتر رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت ادامه داد: پروژه ۲۸۰ تختخوابی شهید رجایی بابلسر یکی از پروژه های خیلی مهم وزارت بهداشت و دانشگاه علوم‌پزشکی بابل می باشد که علاوه بر خدمت رسانی به مردم منطقه، فرصت بزرگی در صنعت توریست درمانی است که با پیگیری های نماینده شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی بابل در حال انجام است.

پرژوه های نیمه تمام دانشگاه علوم پزشکی بابل با مساعدت معاون وزیر بهداشت به پایان می رسد

دکتر سیدعلی مظفرپور سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی بابل در حاشیه این بازدید گفت: دانشگاه علوم پزشکی بابل به عنوان قدیمی‌ترین دانشگاه شمال کشور متصدی درمان بسیاری از مردم شهرستان بابل و غرب استان مازندران است. با توجه به مراجعه بسیار زیادی که از غرب استان به شهرستان بابل می شود، نیاز است که حتما امکانات و تخت های بیمارستانی در مراکز تابعه این دانشگاه افزایش پیدا کند.

سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی بابل با ذکر این نکته که از گذشته پیوستگی بین شهرستان بابلسر و بابل وجود دارد، بیان داشت: فاز اول بیمارستان ۲۸۰ تختخواب شهید رجایی به همت نماینده این شهرستان آغاز شده است، که می تواند بخشی از نیازهای مردم این منطقه و غرب استان را تامین کند.

وی بیان داشت: دکتر رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از پروژه های نیمه تمام دانشگاه علوم‌پزشکی بابل بازدید کردند و دستورات لازم جهت تامین اعتبار برای به پایان رساندن این پروژه ها را صادر نمودند.

اشتراک گذاری: