نیمی از پرجمعیت‌ترین شهر دانش آموزی مازندران واکسن کرونا تزریق کردند

 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: تاکنون نیمی از دانش آموزان بابل به عنوان پرجمعیت ترین شهر دانش آموزی مازندران دست‌کم یک دوز واکسن کرونا تزریق کردند و این روند باید شتاب گیرد .

دکتر سیدعلی مظفرپور بیان کرد : با توجه به تحصیل  82 هزار و 125 دانش آموز در مدارس بابل که بیشترین آمار دانش آموزی در شهرهای  مازندران محسوب می شود این تراکم جمعیت دانش آموزی ضرورت سرعت بخشی واکسن این گروه را بیشتر کرده است .

وی اظهار داشت : با حضوری شدن آموزش  دانش آموزان در سر کلاس های درس اهمیت تزریق واکسن کرونا برای دانش آموزان را  بیشتر کرده است .

 وی ادامه داد: خانواده‌ها اطمینان داشته باشند که تزریق واکسن‌ کرونا یکی از مهمترین راه مقابله با این ویروس می باشد و فرزندان دانش آموزی خود را برای تزریق واکسن کرونا  تشویق کنند .
 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت :  از مجموع ۸۲ هزار و ۱۲۵ دانش‌آموز که در مدارس بابل تحصیل می کنند ۴۳ هزار و ۷۶۵ دانش آموز دست‌کم یک دز واکسن کرونا را تزریق کردند .
دکتر مظفرپور ادامه داد :  ۳۴ هزار و ۹۵۴ دانش آموز بابلی توانستند هر دو دز واکسن کرونا را تزریق کنند که این آمار هم باید افزایش یابد .
وی اظهار داشت: مراکز واکسیناسیون بابل محدودیتی برای حضور دانش‌آموزان برای تزریق واکسن کرونا ندارند و  واکسن‌های سینوفارم و پاستور به این دانش آموزان تزریق می شود .
 وی بیان داشت : از جمعیت 464 هزار و 739 نفری بالای ۱۲ سال بابل بیش از ۹۰ درصد دست کم یک دز واکسن کرونا را  تزریق کردند .

دکتر مظفرپور گفت : بیش از ۸۲ درصد این جمعیت دو دز و بیش از ۳۷ درصد هر سه دز واکسن کرونا را تزریق کردند.

 

اشتراک گذاری: