شمارش معکوس پاکسازی شهرستان بابل از کرونا

آمار بیماران بستری در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل سرانجام بعد از ۲۷ ماه یکه‌تازی این ویروس کرونا تک رقمی شده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، شهرستان بابل با بستری ۲ بیمار مشکوک به این ویروس در روز سی ام بهمن ماه سال ۹۸ در بیمارستان آیت الله روحانی این شهرستان  آژیر خطر ورود کرونا به مازندران را به صدا درآورد.

روزهای سیاه کرونایی سرانجام در حال پایان است و امروز پس از ۲۷ ماه یکه تازی کرونا تعداد کل بستری مبتلا به این ویروس در بابل تک رقمی شد و به ۶ نفر کاهش یافت.

نفس کرونا در بابل به شماره افتاد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل درباره وضعیت کرونایی این شهرستان گفت: با ترخیص پنج بیمار کرونایی که از مراکز درمانی بابل ترخیص شدند تعداد کل بستری بیماران تک رقمی شده و نفس کرونا در این شهر به شماره افتاده است.

دکتر سید علی مظفر پور افزود: این آمار پایان رعایت پروتکل های بهداشتی نیست و شهروندان باید این موضوع را در دستور کار خود قرار دهند.


وی اظهار داشت : اگر امروز به کمترین آمار بستری کل در ۲۷ ماه گذشته رسیده ایم به پشتوانه گسترده تزریق واکسن و رعایت پروتکل های بهداشتی بوده است.


دکتر سیدعلی مظفرپور گفت: در ۲۴ ساعت گذشته هیچ بیمار کرونایی در مراکز درمانی بستری نشدند و از سویی دیگر پنج بیمار هم با حال عمومی مساعد ترخیص شدند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل افزود: روند تزریق واکسیناسیون در بابل ادامه دارد و شهروندان به این باور رسیدند که نقش تزریق واکسن در شکست کرونا تا چه اندازه اثربخش است.

اشتراک گذاری: