برگزاری جشن هفته خوابگاه ها در پردیس دختران دانشگاه علوم پزشکی بابل

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی؛ به مناسبت گرامیداشت هفته خوابگاه های دانشجویی و به همت معاونت فرهنگی دانشجویی در محل پردیس خوابگاه دختران دانشگاه با حضور پرشور دانشجویان برگزار شد.

گفتنی است دکتر سید علی مظفر پور  ریس دانشگاه علوم پزشکی بابل،دکترمهدی محمدیان معاون فرهنگی و دانشجویی، دکتر اصغرنیا رئیس دانشکده پیراپزشکی ، حمزه گیلکی بیشه مدیر دانشجویی وخانم دکتر جهانیان مدیرفرهنگی از مهمانان ویژه این جشن دانشجویی بودند. 
درابتدای مراسم دکتر مظفرپور که به همراه خانواده دراین جشن شرکت کرده بود در سخنانی  کوتاه و صمیمی هفته خوابگاه های دانشجویی رابه دانشجویان ساکن در خوابگاه تبریک گفت ودرادامه بیان داشت: که قدر این لحضات حضور در خوابگاه وشور ونشاط جوانی را بدانید  و از آن به نحو احسن بهره ببرید و استعدادهای خود را دراین فضا شکوفا کنید که در آینده نه چندان دور با افزایش دغدغه ها و روزمرگی های زندگی در حسرت این روزها خواهید ماند.
شایان ذکر است که درادامه  برنامه هایی همچون مسابقات ، استندآپ کمدی، شاهنامه خوانی ،اجرای موسیقی و پذیرایی شبی به یاد ماندنی را برای دانشجویان پردیس خوابگاه فراهم آورد.


 

 

 

 

 

اشتراک گذاری: