نشست صمیمی شهردار بابل با رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم‌ پزشکی بابل: نشست صمیمی دکتر سیدعلی مظفرپور رئیس دانشگاه با دکترشاهین کلانتری شهردار بابل به همراه محمدزمان یعقوبی عضو شورا و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.

دکتر سیدعلی مظفرپور رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل، در این دیدار ضمن تقدیر از خدمات مجموعه شهرداری در راستای ارتقای سطح خدمات شهری اظهار داشت: با توجه به اینکه دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری در راستای حفظ سلامت و بهداشت عمومی شهروندان نقش محوری دارند، لازم است همکاری های دوجانبه ای با محوریت خدمت مردم داشته باشند.
دکتر شاهین کلانتری شهردار بابل از آمادگی مجموعه شهرداری برای همکاری‌های مشترک و تعاملی با دانشگاه علوم پزشکی بابل خبر داد و افزود: خدمت رسانی به مردم وظیفه مشترک همه دستگاه‌ها، ارگانها و نهادها است که مجموعه‌های شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی در این مسیر اقدامات خوبی داشته اند.
محمد زمان یعقوبی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر با اشاره به تلاش های خالصانه و توأم با از خودگذشتگی پرسنل حوزه های مختلف سلامت، گفت: جامعه قدردان این جان فشانی های پرسنل حوزه سلامت بوده و شهرداری و شورای اسلامی شهر در راستای ارتقاء سلامت شهر ، از تمامی ظرفیت های موجود استفاده خواهد کرد.
️ قابل ذکر است مقرر گردید در جلسه بعدی تفاهم نامه همکاری با ارائه برنامه‌ای مدون تدوین گردد.

 

 

 

 

اشتراک گذاری: