در ایجاد دوره دستیاری چشم پزشکی و دانشکده داروسازی در دانشگاه علوم پزشکی بابل کمک خواهیم نمود

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس و دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور از پیگیری در ایجاد دوره دستیاری چشم پزشکی و دانشکده داروسازی در دانشگاه علوم پزشکی بابل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر حسینعلی شهریاری با اشاره به اینکه این دانشگاه خدمات بسیار خوبی به مردم شهرستان بابل، استان مازندران و استان های همجوار ارائه می نماید، بیان داشت: در شهرستان بابل از نظر تعداد تخت‌های بیمارستانی کارهای خوبی انجام گرفته است.
رئیس کمیسیون بهداشت مجلس با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی بابل یکی از دانشگاه های بزرگ کشور بوده است، اذعان داشت: رشته‌های تخصصی زیادی در این دانشگاه وجود دارد و این دانشگاه ظرفیت بالایی جهت ایجاد دستیاری رشته‌های دیگر ازجمله چشم پزشکی دارد، که در این خصوص کمک خواهیم نمود.

 

دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشوردر همین راستا عنوان کرد: در زمینه دانشکده داروسازی نیز ظرفیت خوبی در بابل وجود دارد که ان شاالله در شورای گسترش مصوب خواهد شد.
دکتر حسینعلی شهریاری ادامه داد و گفت: خوشبختانه در چند سال گذشته نزدیک به 40 میلیارد تومان در حیطه های مختلف و بخش های بهداشت و درمان کارهای بزرگی توسط خیرین شهرستان بابل انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه وظیفه مجمع خیرین سلامت کشور، وزارت بهداشت و دانشگاه، تسهیل گری امورات خیرین می باشد، بیان داشت: امیدوارم بتوانیم در مجلس شورای اسلامی و کمسیون بهداشت درمان و وزارت بهداشت بعضی از مشکلات را حل کنیم.
دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشوراظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی بابل بخش دیالیز با ظرفیت 100 تختخواب را با مشارکت خیرین در آینده نزدیک راه اندازی می کند.

  


 

اشتراک گذاری: