همایش ملی تقدیر از مقام کتابداران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بابل، مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی وزارت بهداشت، به مناسبت هفته کتاب، کتابخوانی و روز کتابدار، ششمین همایش ملی تقدیر از مقام کتابداران و اطلاع رسانان سلامت و همچنین اجلاس ملی مدیران اطلاع رسانی پزشکی و منابع علمی و روسای کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور را برگزار کرد.

در این مراسم، که با حضور معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران برگزار شد، ضمن تکریم مقام کتابداران و اطلاع‌رسانان پزشکی، از برگزیدگان کتابخانه‌های مرکزی، دانشکده‌ای و بیمارستانی و همچنین کتابداران پژوهشی و بالینی برگزیده کشوری، تقدیر به عمل آمد.
در این همایش خانم زهرا دهقان به عنوان مدیر کتابخانه مرکزی، خانم منیژه امامی به نمایندگی از کتابخانه بیمارستان کودکان امیرکلا بابل و خانم آذر نورالله زاده کارشناس کتابخانه دانشکده پیراپزشکی حضور داشتند..
همچنین از کتاب استانداردهای کتابخانه های بیمارستانی که با همکاری چندین دانشگاه از جمله دانشگاه علوم پزشکی بابل با همت خانم دکتر میرابی بعنوان مدیر اطلاع رسانی پزشکی و منابع علمی و همکاران کتابدارتهیه شده بود، رونمایی شد. 

تقدیر از کتابداران دانشگاه علوم پزشکی بابل
به همین مناسبت جشن روز کتابدار، مراسم تکریم و اعطای هدایا، با حضور دکتر مهدی رجب نیا معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بابل به کتابداران کتابخانه مرکزی و واحدهای تابعه در محل کتابخانه مرکزی بابل برگزار شد و از تلاش کتابداران تقدیر بعمل آمد. 
در این مراسم دکتر میرابی، ضمن ارائه گزارش خلاصه عملکرد واحد اطلاع رسانی پزشکی و منابع، مشکلات کتابداران را نیز بیان کردند.

 

 

اشتراک گذاری: