ثبت ۴۷۷ مورد مزاحمت تلفنی در یکماه برای اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی بابل

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل: از ثبت ۴۷۷ مورد مزاحمت تلفنی در یکماه برای اورژانس ۱۱۵ دانشگاه خبر داد.

به گزارش  روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر رمضانی گفت: اورژانس بابل در دی ماه امسال در مجموع ۲۶۲۳ ماموریت انجام داده است که ۹۳۵ ماموریت آن شهری و ۱۶۸۸ماموریت جاده ای بوده است.
دکتر رمضانی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل بیان داشت: میانگین زمان حضور بر بالین بیمار یا مصدومان در دی ماه  برای ماموریت های شهری ۹دقیقه و برای ماموریتهای جاده ای ۱۳ دقیقه بوده است.
وی تصریح کرد: در این ماه مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی بابل ۵۱۷ ماموریت تصادفی انجام داده است که از این تعداد ماموریت تصادفی ۱۵۴ تصادفی شهری و۳۶۳ تصادفی هم جاده ای بوده است. 
دکتر رمضانی عنوان کرد: بعداز ماموریت های تصادفی که رتبه یک ماموریت های مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی بابل در دی ماه سال ۱۴۰۱ بود، ماموریت های قلبی با ۱۲۲مورد و ماموریت های تنفسی با ۷۸مورد و ماموریت مسمومیت با ۷۵ مورد بوده است.

 
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: در دی ماه امسال، ۹۱۸۴ بار تلفن های اورژانس ۱۱۵ به صدا در امد که از این تعداد متاسفانه ۴۷۷مورد مزاحمت بوده است.
 

اشتراک گذاری: