پروژه های دانشگاه علوم پزشکی بابل نیازمند مشارکت نیکوکاران می باشد/ بابل شایسته لقب بهشت خیرین است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: این دانشگاه با مشارکت نیکوکاران می تواند منشاء خدمات بیشتر و گسترده‌تر باشد


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل دکتر مظفرپور بیان داشت:  شهر بابل از قدیم‌الایام از نیکوکارانی که کارهای خیر فراوانی در این شهرستان و شهرهای اطراف و حتی خارج از استان انجام دادند، بهرمنده بوده است.
دکتر سیدعلی مظفرپور رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل افزود: شهر بابل با حضور نیکوکارانی مانند زنده‌یاد نوشیروانی و شفیع‌زاده در این شهر به خود می بالد و بعد از گذشت ده ها سال از رحلتشان همچنان خدمات ارزشمند و نام نیک آنها بر سر زبان‌هاست و دعای خیر مردم بدرقه این عزیزان سفر کرده می باشد. 
وی با اشاره به اینکه براستی بابل شایسته لقب بهشت خیرین است، گفت: در بابل اقدامات ارزشمندی در حوزه سلامت انجام شد و ظرفیتی که در این شهر در حوزه خیرین وجود دارد، هم رتبه بسیاری از استانهای بزرگ کشور است.
این مسئول اذعان داشت: خیرین بابلی در سالهای گذشته در حیطه مسجد و مدرسه سازی و در سال های اخیر در حوزه درمانی و بهداشت اقدامات بزرگی انجام دادند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به اینکه مرکز جامع دیالیز طاهره وایگانی مجموعه درمانی بسیار بزرگ و منحصر به فرد در این شهر می باشد، افزود: در همین راستا مرکز جامع تشخیصی در بیمارستان شهید بهشتی و سایر پروژه های که در دانشگاه علوم پزشکی که در حال ساخت بوده، با مشارکت خیرین عزیز می باشد.
دکتر مظفرپور در پایان افزود: از همه نیکوکاران و خیرین عزیز دعوت می کنیم در امر آموزش، پژوهش، بهداشت و درمان به این دانشگاه کمک نمایند تا منشا خدمات بیشتر به مردم عزیز شهرمان باشند.

نیکوکاران عزیز می توانند برای مشارکت در امر خیر با شماره های زیر تماس حاصل نمایند.

۰۱۱۳۲۱۹۹۰۱۵-  ۰۱۱۳۲۲۰۶۱۹۰

  


 

اشتراک گذاری: