بیش از ۱۵۰۰ خدمت دندانپزشکی در بزرگترین اردو جهادی درمانی بابل ارائه شد / نشاندن لبخند بر لبها، بالاترین دستمزد

این روزها مصلای شهرستان بابل حال و هوای دیگری به خود گرفته بود و حضور جهادی‌ها در مصلای این شهر غوغا به پا کرده؛ جمعیت زیاد مردم جهادگران را به تکاپو انداخته و هر فردی که وارد می‌شود کارش بی‌پاسخ نمی‌ماند، کارها خیلی سریع پیش می‌رود و روی زمین نمی‌ماند، همین است که نام قرارگاه جهادی الکفیل زبان به زبان چرخیده است.

گروه جهادی الکفیل همیشه جزو نخستین‌ها هستند، سیل باشد یا طوفان، زلزله باشد یا کرونا، آنان قلب‌های‌شان برای مردم می‌تپد تا با کاهش آلام و دردها چتر مهربانی را بر سر مردمی که در سخت‌ترین شرایط ممکن هستند، بگسترانند.

 
 

خوش‌قدم هستند و با خودشان خیر و برکت می‌آورند، تلخی‌ها و سختی‌ها هرچه بیشتر، این جهادگران ثابت‌قدم‌تر...
می‌روند تا با خدمات‌شان لبخند بر لبان محرومان نقش ببندد همین است که در دل‌ها جا دارند و دعاهای خیر مردمی که شاید سال‌هاست کسی از آنان خبری نگرفته می‌شود بدرقه راه‌شان.
این روزها مصلای شهرستان بابل حال و هوای دیگری به خود گرفته بود و حضور جهادی‌ها در مصلای این شهر غوغا به پا کرده بود.

بزرگترین اردو جهادی دندانپزشکی و پزشکی که توسط گروه جهادی الکفیل در مصلی جمعه شهرستان بابل از سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت آغاز شده بود روز جمعه 29 اردیبهشت به پایان رسید.
بیش از ۱۵۰۰ خدمت دندانپزشکی شامل کشیدن دندان، پرکردن، جرم گیری، عصب کشی به مراجعین تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی ارائه شد.
هدف از برگزاری این اردوی ۴ روزه در راستای خدمت پزشکی و دندانپزشکی رایگان به اقشار آسیب پذیر اعم از افراد بی بضاعت و کم بضاعت تحت پوشش بهزیستی، کمیته امداد و... بود.

این اردو با  ۱۱۰ یونیت دندانپزشکی با مشارکت ۳۰۰ پزشک و کادر درمان از سراسر کشور مشغول ارائه خدمت بودند.
در برپایی این اردو جهادی، امام جمعه بابل، فرماندار بابل، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل، اعضای شورای اسلامی شهر بابل، شهردار بابل، قرارگاه جهادی سجادی، هیأت مکتب الشهدا و کانون هلال احمر دانشگاه علوم‌پزشکی بابل، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، اداره صمت ، اداره جهاد کشاورزی، ستاد نماز جمعه، کمیته امدادامام خمینی، بهزیستی، مخابرات، دانشگاه فنی و هیأت محبان المعصومین(ع) بابل نهایت تلاش و همکاری را داشتند.

۱۴۰ دانشجو توسط هیات مکتب الشهدا و ۱۸ دانشجو توسط کانون هلال احمر دانشگاه علوم پزشکی بابل از رشته های پزشکی، دندان پزشکی، فوریت پزشکی، پرستاری، رادیولوژی، پزشکی هسته‌ای و بهداشت در قالب دستیار دندان پزشک و کادر اجرایی به مردم عزیز شهر بابل در بزرگترین اردوی جهادی دندانپزشکی و پزشکی کشور خدمت رسانی کردند.

همچنین در حاشیه این اردوی جهادی پزشکان متخصص و فوق تخصص در حوزه های غیر دندانپزشکی نیز حضور داشتند که خدماتی شامل ویزیت رایگان و مشاوره برای مراجعین ارائه می شد.

 
 

اشتراک گذاری: