پیام تبریک رئیس دانشگاه بمناسبت سال نو

متن پیام ریاست دانشگاه علوم پزشکی بابل به مناسبت سال نو

بسم الله الرحمن الرحیم
خدایا چنان کن که هرروز ما           همه سبز باشد چو نوروز ما
دل و دیده باشد زمهر تو شاد       جهان نو شود سال فرخنده باد
پایان انتظار نزدیک است. آخرین لحظه ها را مشتاقانه می گذرانیم.همه ذرات وجود سرشار از انتظار است.سالی می گذرد و سالی نو پیش رواست.چشم به میهمانی عزیزیم که از راه برسد
همکاران گرانقدر،موفقیت های شاخص دانشگاه علوم پزشکی بابل بعنوان با سابقه ترین دانشگاه علوم پزشکی شمال کشور، تاسیس دانشکده جدید طب سنتی و چند رشته آموزشی جدید، کسب رتبه های برتر دانشجویی و دستیاری در سطح کشوری، راه اندازی دو مرکز تحقیقاتی جدید و انتشار دو نشریه جدید و همینطور نمایه شدن نشریه Caspian journal of internal medicine  در PubMed central ، مرهون تلاش های بی وقفه شما اساتید، دانشجویان ،مدیران و کارکنان عزیز بوده است.
لحظه شور انگیز تحولی تازه و لحظه تکرار آفرینش است.طبیعت و انسان را حیات و تولدی دیگر است.وظیفه خود می دانم که از همه همکاران عزیزی که علی رغم تحریم های موجود وکاهش بودجه و اعتبارات جاری، با همکاری و تلاش های خود،درپیشبرد امور بهداشتی درمانی،کوشا بودید،تشکر نمایم.
ضمن سپاس از شما همکاران گرامی، دگرگونی طبیعت و فرا رسیدن سال جدید را به شما و خانواده محترمتان تبریک و تهنیت گفته و در پرتو الطاف بیکران خداوندی و هدایت های مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، سلامتی و بهروزی ، طراوت و شادکامی، عزت و کامیابی برای شما و خانواده محترمتان آرزومندم.

دکتر ابراهيم ميکانيکي
رئيس دانشگاه علوم پزشکي
 و خدمات بهداشتي درماني بابل

اشتراک گذاری: