پیام تشکر نماینده بابل به مناسبت افتتاح کلینیک تخصصی امید بندپی غربی

در تقارن خجسته هفته سلامت با اعیاد مبارک شعبانیه خبر مسرت بخش افتتاح کلینیک تخصصی امید بندپی غربی بابل پیام‌آور امید و امنیت برای مردم شریف منطقه بوده و شایسته شادی و شکرگزاری می باشد.

افتخار دارم در کسوت خدمتگزاری مردم از مجلس نهم در راستای طرح تحول سلامت و با هدف عدالت بهداشتی و درمانی تمهیدات احداث کلینیک تخصصی امید بندپی غربی را با کلنگ‌زنی در مورخه "۱۵مرداد سال ۱۳۹۴"  وزیر جهادگر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اتخاذ نمودم و همواره پیگیر احداث این کلینیک بودم .

ضمن تشکر از مساعی ارزشمند دکتر قاضی‌زاده‌ هاشمی وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از زحمات رئیس و اعضای هیات رییسه سابق و فعلی دانشگاه‌علوم‌پزشکی‌بابل که در هفته سلامت هدیه ارزشمندی را به اهالی فهیم بخش بندپی غربی تقدیم کرده اند سپاسگزاری می نمایم. 

خداوند منان را بخاطر این خدمت‌ درمانی شاکرم و امیدوارم با حمایت مسوولان وزارت بهداشت و پیگیری مدیران دانشگاه علوم پزشکی شاهد اتمام بیمارستان بندپی شرقی و احداث  کلینیک تخصصی امید بخش لاله‌آباد نیز در اسرع وقت باشیم. 

نعمت سلامت مهمترین امنیت زندگی هر فرد است و انشالله این مراکز برای ارتقاء سطح بهداشتی و درمانی منطقه خدمات شایسته‌ای ارائه نمایند.


حسین نیازآذری
نماینده مردم شریف بابل درخانه ملت

 

پیام تشکر نماینده بابل به مناسبت افتتاح کلینیک تخصصی امید بندپی غربی

اشتراک گذاری: