بازدید معاون فرهنگی و دانشجویی از اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بابل

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بابل؛ دکتر مهدی پورامیر، معاون فرهنگی و دانشجویی شنبه ۳ شهریور ۹۷ با حضور در محل برگزاری اردوی جهادی، درجریان فعالیت‌های جهادگران بسیج دانشجویی دانشگاه قرار گرفت.

دراین بازدید که با همراهی دکتر زینب جهانیان، مدیر فرهنگی و حمزه گیلکی بیشه، مدیر دانشجویی دانشگاه انجام پذیرفت، میثم مهدی پور مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه و سرپرست گروه جهادی، گزارشی در خصوص فعالیت های بسیج در روستای درازکش ارائه داد.

معاون فرهنگی و دانشجویی ضمن تقدیر و تشکر و ابراز خرسندی ازحضور درجمع دانشجویان جهادگر، با بیان اینکه اردوی جهادی حرکتی روبه جلو است گفت: تلاش شما  دانشجویان بسیجی جهادگر بسیار قابل تقدیر است.

دکتر پورامیر همچنین افزود: در این اردو با فعالیت‌های درمانی، بهداشتی، فرهنگی و آموزشی و تمرکز برای حل بخشی از مشکلات، می توانید با خدمت در منطقه محروم، الگویی برای دیگر دانشجویان باشید.

شایان ذکر است؛ به تمامی دانشجویان شرکت کننده در اردوی جهادی  هدایایی از طرف دکتر پورامیر داده شد.

گفتنی است؛  اردوی جهادی ویژه دانشجویان خانم  نیز به مدت دو هفته بطورشبانه روزی در بندپی شرقی بابل، روستای درازکش توسط بسیج دانشجویی دانشگاه و با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه برگزار شد.

اشتراک گذاری: