نظام انقلاب اسلامی ما مقتدرترین، امن ترین و مستقل ترین کشور است

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، در پنجمین روز از دهه مبارک فجر مراسم  پرفیض زیارت عاشورا روز سه شنبه ۱۶ بهمن ۹۷ برگزار شد.

گفتنی است این مراسم با حضور دکتر سید فرزاد جلالی رئیس دانشگاه، مسئولین و کارکنان و با سخنرانی حجت الاسلام نیکزاد مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در مسجد امام علی (ع) دانشگاه برگزار شد.

دکتر نیکزاد ضمن گرامیداشت دهه فجر و یاد و خاطر شهیدان انقلاب و تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا (س) سخنانی را در مورد انقلاب اسلامی ایراد نمودند.

وی بیان داشت : انقلاب ما ثمره خون صدها هزار شهید و جانباز است که از رنج و شکنجه و زندانی شدن هزاران نفر از مومنان انقلابی می باشد.

مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با اشاره به اینکه نظام انقلاب اسلامی امید همه انبیاست، گفت : امید و آرزوی اولیای الهی، مومنان و انقلابیونی بوده که بتوانند انقلابی بر پایه دین و فرهنگ تشیع بنا کنند.

وی در همین راستا عنوان کرد: مردم مومن و انقلابی توانستند نظام دو هزار و پانصد ساله شاهنشاهی را برکنار و نظام انقلاب اسلامی با قانون اساسی بر مبنای اسلام و قرآن و با رهبریت پاکترین، مدبرترین، شجاع ترین و معنوی ترین انسان برپا کنند.

دکتر نیکزاد تصریح کرد: نظام انقلاب اسلامی ما مقتدرترین، امن ترین و مستقل ترین کشور در قدرت نظامی و دفاع از کشور و اقتدار نظامی و دفاعی بوده است.

وی ادامه داد: کشور ایران مردمی ترین نظام در دنیا، پیشرفته ترین کشور در عرصه های مختلف علمی پزشکی، داروسازی، فعال ترین کشور از جهت نقشه آفرینی جوانان در عرصه علمی و مدیریتی، بصیر ترین کشور از جهت بصیرت مردمی و موثرترین کشور در معادلات  منطقه ای می باشد.

   

   

اشتراک گذاری: