برگزاری مراسم اعیاد شعبانیه در دانشگاه علوم پزشکی بابل

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، مراسم اعیاد شعبانیه همراه با زمزمه پرفیض زیارت عاشورا با حضور معاونین، مسئولین و کارکنان در مسجد امام علی (ع) دانشگاه برگزار شد.

گفتنی است این مراسم  با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین دکتر نیکزاد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه برگزار گردید.
دکتر نیکزاد ضمن تیریک و تهنیت اعیاد شعبانیه ولادت امام حسین (ع)، ولادت حضرت ابوالفضل (ع) ، امام سجاد (ع) و ولادت امام زمان (عج) بیان داشت: ماه شعبان، ماه پیامبر خداست و این ماه  سراسر محفوف به رحمت و رضوان الهی است و از برکات و پاسداشت ماه شعبان دعا، صدقه و روزه می باشد .
وی افزود: در صحنه کربلا می توان این سه بزرگوار رو مشاهده نمود، امام حسین (ع) سردار، قافله سلار، امام دلهاست و حضرت ابوالفضل پرچم دارکربلا نماد استواری و پایداری یک سپاه است که سقایی حضرت عباس(ع)  نشانه مردانگی، مروت جوانمردی تواضع و ادب آن بزرگوار بوده است و همچنین امام سجاد (ع) که رهبری کاروان بیدارگری را بر عهده داشتند.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه  تصریح کرد: امام حسین (ع) فرهنگ سرخ تشیع، فرهنگ مبارزه ،عزت خواهی و شهادت طلبی، فرهنگ عاشورایی، فرهنگ بصیرت، فرهنگ مقاومت را در طول تاریخ  برای شیعیان نهادینه نمودند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کردند: امروز روز سپاه است که  مهمترین صحنه گردان و میدان دار در عرصه های مبارزه علیه ظالمان است. حضور پررنگ آنها در دفاع از مردم مظلوم سوریه، لبنان، عراق و مبارزه علیه داعشی ها و تکفیریها باعث افتخار و مباهات است و در حال حاضر در عرصه امداد رسانی به سیل زدگان خدمات ویژه ای را درکشور ایفاء می نمایند.

اشتراک گذاری: