فارغ التحصیل شدن ۱۵۰۷ دانشجو در دانشکده پرستاری و مامایی فاطمه زهرا(س) رامسر

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر سید فرزاد جلالی رئیس دانشگاه از فارغ التحصیل شدن ۱۵۰۷ دانشجو در دانشکده پرستاری و مامایی رامسر خبر داد.

دکتر جلالی گفت: دانشکده رامسر در ابتدا تحت عنوان آموزشگاه بهیاری در سال ۱۳۴۹ آغاز به فعالیت نمود و در سال ۱۳۶۳ به آموزشکده پرستاری و سال ۱۳۷۱ به دانشکده پرستاری ارتقاء یافت.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی بابل بعنوان نخستین دانشگاه علوم پزشکی در شمال کشور می باشد، بیان داشت: دانشکده پرستاری و مامایی فاطمه زهرا(س) رامسر یکی از ۹ دانشکده موفق دانشگاه می باشد که  عملکرد قابل توجهی در حوزه آموزش وپژوهش ارائه نموده است.

وی با اشاره به اینکه در رشته های پرستاری، مامایی، بهداشت عمومی، پرستاری سالمندی بیش از۱۵۰۰  دانشجو در دانشکده رامسر فارغ التحصیل شده اند، گفت: خوشبختانه دانشکده پرستاری و مامایی رامسر موفق به کسب مجوز رشته کارشناسی ارشد داخلی – جراحی شد که در رشته های بالینی یکی از مجوزهای سخت محسوب می شود و وزارت بهداشت با استانداردهای بالا این مجوز را اعطا می کند.

دکتر جلالی بیان داشت: مرکز تحقیقات مراقبتهای پرستاری بعنوان تنها مرکز در استان مازندران در سال ۱۳۹۴ در دانشکده رامسر تاسیس گردید.

وی با ذکر این نکته که نماینده محترم مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد ،فرماندار محترم ودیگر مسئولین شهری تعامل بسیار خوبی با دانشکده و همچنین دانشگاه علوم پزشکی بابل دارند، گفت: در صورت تحقق ساختمان جدید پرستاری در زمین دانشکده شاهد زیباترین و باارزش ترین مرکز آموزشی کشور خواهیم بود که باعث افتخار شهرستان رامسر و همچنین دانشگاه علوم پزشکی بابل خواهد بود.

اشتراک گذاری: