مطالبات دانشگاه علوم پزشکی بابل از سازمان های بیمه گر را بصورت جدی پیگیری خواهم کرد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، نشست آقای نیازآذری نماینده مردم شریف شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی از پیگیری جدی مطالبات دانشگاه علوم پزشکی بابل از سازمان های بیمه گر خبر داد.

در حاشیه نشست نماینده مردم شریف شهرستان بابل در مجلس با دکتر جلالی رئیس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی بابل، آقای نیازآذری گفت: خوشبختانه رویکرد  بسیار ارزشمند، جدی و کارآمدی در راستای رشد و ارتقای دانشگاه علوم پزشکی بابل و خدمت به مردم در گزارش رئیس دانشگاه و معاونین امید بخش بود.
وی ادامه داد: امروزه بیش از یک میلیون و پانصد هزار نفر از استان مازندران از خدمات دانشگاه علوم پزشکی بابل و بیمارستان های تابعه بهره مند می گردند.
نماینده مردم شریف شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دانشگاه توفیقات بسیار خوبی در طرح تحول نظام سلامت داشته است، بیان داشت: مطالبات دانشگاه از سازمان های بیمه گر را بصورت جدی پیگیری خواهم کرد و به نمایندگی از مردم در راستای خدمت به مردم و رشد و ارتقای دانشگاه نشست های ویژه ای را با مسئولان ذیربط برگزار خواهیم کرد.
گفتنی است این نشست یکشنبه ۸ اردیبهشت در دفتر ریاست دانشگاه برگزار گردید و عملکرد سال ۱۳۹۷ و برنامه های سال ۱۳۹۸ دانشگاه علوم پزشکی بابل توسط دکتر جلالی ریاست و اعضای هیات رئیسه ارائه شد.

اشتراک گذاری: