کارگاه نگارش علمی صریح و موفق با حضور عضو هیات علمی دانشگاه کالیفرنیا آمریکا با امتیاز فرهنگی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر رضا قدیمی، معاون تحقیقات دانشگاه، از برگزاری کارگاه نگارش علمی صریح و موفق (Clear and Successful Scientific Writing) با حضور دکتر علی میرزازاده عضو هیات علمی دانشگاه کالیفرنیا آمریکا (UCSF) خبر داد.

دکتر قدیمی گفت: این کارگاه به معرفی روش‌های نگارش گزارش‌های صریح از پژوهش‌های اصیل به منظور انتشار در مجلات انگلیسی زبان می‌پردازد و از دوشنبه ۱۶ لغایت چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت (ساعت ۱۷ الی ۲۲ بصرف افطار) برگزار خواهد شد.

معاون تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی بابل با ذکر این نکته که ظرفیت کارگاه محدود می باشد، بیان داشت: محتوای کارگاه با استفاده از نمونه نوشتاری، راهنمایی برای ارتقای مهارت‌های نوشتاری نگارش یک مقاله علمی در حیطه علوم ‌پزشکی بر مبنای انتخاب لغات مناسب، ساختار جمله، ساختار پاراگراف و ایجاد استمرار در نگارش ارایه می‌شود. 

وی با اشاره به اینکه در این کارگاه به آناتومی و محتوای یک مقاله علمی پرداخته نمی‌شود، بیان داشت: اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی، رزیدنت‌ها و دانشجویان دکترای تخصصی از مخاطبان این کارگاه می باشند.

 دکتر قدیمی افزود: گواهی دوره فقط برای افرادی که در تمام ایام کارگاه حضور داشته باشند با امضای مقام مسول موسسه بین المللی سفیر، رییس موسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی کشور (دکتر ملک زاده)  و استاد کارگاه صادر خواهد گردید.

مهلت ثبت‌نام: چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۹۸

جهت کسب اطلاعات بیشتر با سرکار خانم بالغی (شماره تلفن ۳۲۲۰۷۹۱۸) تماس حاصل فرمایید.

اشتراک گذاری: