برگزاری کارگاه توانمندسازی دستیاران تخصصی پزشکی جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی بابل

کارگاه سه روزه آموزشی توانمندسازی دستیاران تخصصی پزشکی جدیدالورود دانشگاه در مهر ماه سال 1401 در سالن اجتماعات امام علی (ع) معاونت تحقیقات و فناوری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بابل، در کارگاه آموزشی توانمندسازی دستیاران تخصصی پزشکی، دکتر سیدعلی مظفرپور، رییس دانشگاه  به بیان جایگاه طب سنتی و مکمل در جهان و ایران پرداختند و محورهای جدید تحقیقاتی که در سطح دنیا در راستای Personalized Medicine, Individualized Medicine  پیشنهاد شده است را به حاضرین جلسه معرفی نمودند.
دکتر مهدی رجب نیا، معاون تحقیقات و فن آوری دانشگاه به معرفی حوزه تحقیقات و فناوری و زیرساخت های این معاونت پرداختند و به کارگاه­های تکمیلی توانمندسازی پژوهشی دستیاران تخصصی که در پایان سال ۱ یا ۲ دستیاری در محل مراکز آموزشی درمانی دانشگاه برگزار خواهد شد، اشاره نمودند.
دکتر سید رضا حسینی، استاد پزشکی اجتماعی دانشگاه به معرفی انواع مطالعات (مطالعات مشاهده ای) پرداختند و دکتر علی بیژنی، مدیر توسعه پژوهش دانشگاه، در خصوص مطالعات مداخله ای و اصولی که در طراحی این مطالعات باید مد نظر قرار گیرد مطالبی را عنوان کردند.
دکتر سیمین موعودی، رییس گروه توسعه فناوری سلامت دانشگاه، اصول تدوین پروپوزال های پژوهشی و فناورانه را ارائه نمودند و دکتر پروانه میرابی، رییس گروه اطلاع رسانی پزشکی و منابع علمی دانشگاه به معرفی پایگاههای مهم اطلاعاتی و اصول مهم جستجوی منابع علمی پرداختند.
در ادامه ی برنامه، دکتر یوسف یحیی پور، مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه بر ضرورت تکمیل و ارائه ی حضوری مستندات ثبت نام دستیاران تخصصی تاکید کردند و جناب آقای دکتر مهدی محمدیان امیری، انواع خدمات فرهنگی، رفاهی و مشاوره ای که دانشگاه علوم پزشکی بابل به دستیاران ارائه می نماید را به اطلاع شرکت کنندگان رساندند.

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری: