واحد «پرستار پیگیر» در تمامی بیمارستان های دولتی و خصوصی بابل فعال می باشد

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی بابل از بررسی نسخه دوم دستورالعمل «پرستار پیگیر» با حضور مسئولین واحد پرستاری آموزش و پیگیری بیمار در بیمارستان های دولتی و خصوصی بابل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، آقای نادعلی اکبریان گفت: در نشستی با حضور مسئولین واحد پرستاری آموزش و پیگیری بیمار، چالش ها و راهکارهای اجرای نسخه دوم دستورالعمل پرستار پیگیر و شاخص های مربوط به آن مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
نادعلی اکبریان مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی بابل بیان داشت: ارجاع بیمار به واحد پیگیری و آموزش بیمار، گامی مؤثر در راستای ارتقای سلامتی و خودمراقبتی بیماران می باشد.
وی اذعان داشت: حساس نمودن مسئولین و پزشکان بیمارستان درخصوص اهمیت واحد «پرستار پیگیر» و مرتفع نمودن چالش های نیروی انسانی، فضا و امکانات مورد نیاز به عنوان اقدامات اجرایی لازم در این راستا و نیز انجام اثربخشی اقدامات انجام شده از موضوعات مورد بحث در این جلسه بود. 
این مسئول با اشاره به اینکه هم اکنون واحد «پرستار پیگیر» در تمامی بیمارستان های دولتی و خصوصی بابل فعال و در حال ارائه خدمت می باشد، افزود: تشکیل NGO با استفاده از کادر پزشکی و پرستاری داوطلب جهت ارائه خدمات ویزیت، مراقبت پرستاری و ... در منزل به بیماران با بضاعت مالی و حمایتی ضعیف نیز توسط حاضرین پیشنهاد داده شد.

اشتراک گذاری: