تمامی پایگاه‌های اورژانس بابل فعال‌می باشند

رئیس اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم‌پزشکی بابل از فعال بودن تمامی پایگاه‌های اورژانس بابل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر میر سعید رمضانی، رئیس اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم‌پزشکی بابل گفت: هفته گذشته کیفیت پایین سوخت، موجب از کار افتادن همزمان ۴ آمبولانس دیزل، آسیب به چند آمبولانس دیگر و ایجاد خسارت بیش از ۶۰۰ میلیون تومانی به دانشگاه شد.
وی افزود: هم اکنون با تامین هزینه و نیز کمک و حمایت فوری خیرین عزیز، همه پایگاه ها فعال و مشغول به کار شده اند و تیم فنی اورژانس ۱۱۵ در حال تعمیر و راه اندازی سایر آمبولانس های آسیب دیده است.
رئیس اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم‌پزشکی بابل در همین راستا ادامه داد: کارکرد مفید هر دستگاه  آمبولانس ۵ سال است. در حالی که میانگین قدمت خودروهای پایگاه های اورژانس بابل، بیش از ۱۰ سال بوده و ناوگان اورژانس ۱۱۵ فرسوده است. 
دکتر میر سعید رمضانی بیان داشت: برای فعال سازی پایگاه های بیشتر، نیاز به حداقل ۱۰ آمبولانس دیگر می باشد که درخواست ها انجام شده و امیدواریم دولت محترم در این زمینه اقدام نماید.
وی افزود: در وضعیتی که عدم پرداخت بدهی‌های سنگین بیش از ۲۲۰ میلیارد تومانی بیمه ها به دانشگاه علوم پزشکی بابل، خدمت رسانی را با دشواری همراه نموده است، کمک خیرین سلامت می تواند بسیار کمک کننده باشد.
رئیس اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم‌پزشکی بابل بیان داشت: از همه خیرین دعوت می شود برای ارتقای بهداشت و سلامت جامعه، در این وضعیت به شبکه بهداشت و سلامت یاری رسانند.

اشتراک گذاری: