طرح "۳۰ شب ۳۰ مسجد" اقدام ارزشمندی است/ ضرورت اجرای مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه

فرمانده سپاه کربلای مازندران در آیین بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از فعالان طرح کشوری ۳۰ شب ۳۰ مسجد، تکریم خادمان درمانی اربعین حسینی و نکوداشت مشارکت دانشگاهیان در قرارگاه جهادی درمانی "الکفیل" در دانشگاه علوم پزشکی بابل بیان داشت : طرح" ۳۰ شب ۳۰ مسجد" از جمله اقدامات ارزشمندی است که مدیریت انقلابی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل آن را به خوبی انجام داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل، سردار سیاوش مسلمی با بیان این مطلب که خدمات دولت سیزدهم ارزشمند است، ادامه داد: سیاه نمایی‌های دشمن به گونه‌ای است که این دستاوردها برای مردم جلوه نداشته باشد.
فرمانده سپاه کربلا بیان داشت: سپاه در هر کجایی که مردم نیاز به خدمت داشته باشند ورود می کند و خدمت رسانی به مردم را افتخار خود می‌داند.
وی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس موفق‌ترین مدل انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: در هیج جای دنیا جنگ مقدس نیست اما اینکه چرا ما در جنگ هشت ساله با تقدیم ۲۳۰ هزار شهید از بهترین جوانان و بزرگترین سرمایه کشور آن‌ را مقدس می‌نامیم برای این است که هیچ مکتبی در دنیا نداریم که فرمانده آن جنگ، برای سربازانش مرجع تقلید کامل در حوزه دین، مدیریت و رفتار باشد.

وی با اشاره به اینکه کوتاهی ما نسبت به دفاع مقدس دشمن را وارد میدان کرده است، افزود: دشمن نمی‌خواهد ما چیزی از دفاع مقدس بگوییم و از شهدای دفاع مقدس چیزی گفته شود.

فرمانده سپاه کربلای مازندران تصریح کرد: چقدر مسئولان ما مثل شهدا عمل کرده‌اند؟ ما شهیدی داشتیم که چون زمین کشاورزی داشت از گرفتن حقوق ممانعت می‌کرد، حال کدام یک از مسئولان ما از گرفتن حقوق امتناع می‌کنند؟

این مسئول با اشاره به اینکه اگر مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس را در جامعه امروز اجرا می‌کردیم قطعا جامعه کنونی ما بهتر از این بود، خاطرنشان کرد: اگر توزیع عادلانه حقوق داشته باشیم شاهد این نیستیم که یکی در وزارتخانه ما حقوق ۱۰۰ میلیونی بگیرد و یکی بابت عدم پرداخت حقوق اعتصاب کند.

وی راز ماندگاری دفاع مقدس را ارزش‌های دینی و شهدا دانست و گفت: در برخی جاها کوتاهی کردیم؛ اگرکوتاهی ما نبود، دشمن برای ما الگو تعریف و شعار تعیین نمی‌کرد، ما الگوهای خود را به نسل جوان معرفی نکردیم و امروز فرزندان ما گناه کم کاری ما را به دوش می‌کشند لذا دشمن فرصت طلب میدان داری کرده است.

وی با اشاره به اینکه مخرج مشترک همه مکاتب ساخته شده استکبار جهانی، ترویج هوا و هوس و آزادی بی‌قید و حصر برای رسیدن به سود اقتصادی است و هر فردی در مقابل این هدف بایستد با او مقابله می‌کنند، گفت: در جشنواره اسکار مشاهده می‌کنیم که در سال ۲۰۱۴ اعلام می‌شود بازیگران اصلی فیلم‌های این جشنواره در هیات داوران پذیرفته نخواهند شد مگر اینکه یکی از شخصیت فیلم هم جنس‌باز باشد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران، اظهار کرد: در دفاع مقدس، شهدا و رزمندگان مفهوم ما می‌توانیم را معنی کردند و اینکه هیچ کاری نشد ندارد و اگر این الگو را در جامعه پیاده می کردیم؛ کشور این همه مشکل نداشت.

سردار مسلمی با اشاره به اینکه در حال حاضر در فضای جنگ شناختی قرار داریم، گفت: دشمن از این فضا برای مسمومیت دختران ما در فضای مدارس استفاده کرد. او فهمید خانواده در فضای مجازی و ماهواره هست، لذا این استرس و ترس را به کانون خانواده کشاند تا ناامنی ایجاد کند.

وی از خطر هوش مصنوعی برای نفوذ در جوانان اشاره کرد و گفت: هوش مصنوعی قادر است ذائقه و سلیقه‌های فرد را بررسی و آن‌ها را در اختیار بگیرد؛ دشمن از این حربه استفاده کرد و با قول ازدواج و زندگی در خارج کشور جوانان را به کف خیابان‌ها کشاند.

سردار مسلمی به خطر طلاق عاطفی به واسطه فضای مجازی در کشور خبر داد و تصریح کرد: بعد از طلاق جاری در دادگاه‌ها که طبق آمار از هر پنج ازدواج دو پرونده به طلاق منجر می‌شود امروزه با طلاق عاطفی مواجه هستیم که ریشه در بی‌دینی، بی‌اعتقادی، ضعف باور و گسترش آزادی بی‌قید و حصر در جامعه دارد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران افزود: ما مخالف استفاده از تکنولوژی و امکانات پیشرفته نیستیم اما هرچیزی که انسان را از انسانیت فاصله بیندازد نباید از آن استفاده کرد.

وی همچنین گفت: دشمن با تبلیغات وسیع خود بسیاری از ارزش‌های ما را بی‌ارزش و ضد ارزش‌ها را با ارزش جلوه داده است.

این مقام مسوول با اشاره به اینکه دشمن به دنبال آن است که ارزش را برای جوان‌های ما بی‌ارزش جلوه دهد، بیان داشت: خانواده‌ها اجازه ندهند به بهانه آزادی فرزندان دلبندشان طعمه بدخواهان شوند.

سردار مسلمی عنوان کرد: طرح سی‌شب سی‌مسجد در طول ماه مبارک رمضان با بهره گیری از ظرفیت پزشکان متخصص و متعهد و انقلابی با همکاری بسیج جامعه پزشکی استان مازندران و دانشگاه علوم پزشکی بابل که یکی از دانشگاه‌های بسیار خوب می باشد، در حال اجراست.

وی بیان داشت: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل یکی از روسای انقلابی که در همه حوزه هایی که مربوط به مردم می‌باشد حضور فعال دارند و باعث افتخار هستند اینچنین مدیرانی که در خدمت مردم هستند.

فرمانده سپاه استان مازندران اذعان داشت: از همه عزیزانی که در طرح ابتکاری دانشگاه علوم پزشکی بابل حضور فعال دارند، کمال تقدیر و تشکر را دارم.
 

اشتراک گذاری: