اطلاعیه های مربوط به پذیرفته‌شدگان دانشگاه علوم پزشکی بابل

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل، اطلاعیه‌های مربوط به پذیرفته‌شدگان دانشگاه علوم پزشکی بابل در این صفحه بارگزاری می شود.

جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به صفحه معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بابل مراجعه نمایید اینجا کلیک نمایید. 

 

جهت دریافت اطلاعات و اخبار دانشگاه عضو صفحه مجازی دانشگاه علوم پزشکی بابل شوید.

                                                   

 

جهت دریافت نقشه مکان های مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی بابل اینجا کلیک کنید  

(اطلاعیه شماره 6) قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون سراسری 1402 

زمانبندی ثبت نام براساس حروف الفبا درطی 3 روز در دانشکده های مربوطه :

شنبه  22 مهر  : دانشجویان با نام خانوادگی با شروع حروف  : الف  ب  پ  ت  ث  ج  چ  ح  خ 

یکشنبه  23 مهر  : دانشجویان با نام خانوادگی با شروع حروف   :د  ذ  ر- ز- ژ  س  ش  ص  ض  ط  ظ

دوشنبه  24 مهر  : دانشجویان با نام خانوادگی با شروع حروف  : ع  غ  ف  ق  ک  گ  ل  م  ن- و  ه  ی

مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری

1-اصل شناسنامه  بهمراه 1 سری تصویرکامل ازتمام صفحات شناسنامه

2-اصل کارت ملی و1 سری تصویرکامل ازپشت ورو

3-عکس 3در4 جدید 6 قطعه پشت نویسی شده

4-اصل گواهی متوسطه دوم + همراه با ریزنمرات 3 سال آخر ( برای نظام تحصیلی جدید 3-3-6

5-اصل گواهی دیپلم + ریزنمرات 3سال آخر + اصل گواهی پیش دانشگاهی + ریزنمرات 3 سال آخر

( برای نظام سالی واحدی وترمی واحدی )

6-پرینت کد پیگیری تائیده تحصیلی وسوابق تحصیلی

7-مشخص نمودن وضعیت تحصیلی نظام وظیفه برای پذیرفته شدگان مرد :

تصویر کارت پایان خدمت

تصویر کارت معافیت دائم           

ثبت درخواست معافیت تحصیلی در سامانه برای پذیرفته شدگان مشمول         

8-دانلود کلیه فرمهای آموزشی ، رفاهی ، پوشش در سایت

محل ثبت نام دانشجویان در دانشکده های مختلف

دانشکده پزشکی : رشته پزشکی روزانه و تعهدی ( ورودی مهرو بهمن ماه )

دانشکده دندانپزشکی : دندانپزشکی روزانه و تعهدی ( ورودی مهر و بهمن ماه )

دانشکده پردیس بین الملل : پزشکی پردیس  دندانپزشکی پردیس  فیزیوتراپی پردیس  پرستاری پردیس

دانشکده پرستاری و مامایی بابل: پرستاری بابل  مامائی بابل

دانشکده توانبخشی : فیزیوتراپی  گفتاردرمانی  شنوایی شناسی

دانشکده پیراپزشکی : اتاق عمل  هوشبری  رادیولوژی  رادیوتراپی  پزشکی هسته ای  فوریت پزشکی 

 علوم آزمایشگاهی

دانشکده بهداشت : بهداشت عمومی واحد بابل  مهندسی بهداشت محیط

پرستاری و مامائی رامسر : پرستاری واحد رامسر  بهداشت عمومی واحد رامسر

توجه : دانشجویان انصرافی دانشگاههای دیگر ملزم به ارائه گواهی انصراف قطعی از دانشگاه قبلی می باشند.

(اطلاعیه شماره ۵): قابل توجه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۲

باسلام و خیرمقدم به پذیرفته شدگان گرامی آزمون  کاردانی به کارشناسی ناپیوسته۱۴۰۲ دانشگاه علوم پزشکی بابل 

احتراما باستحضار  میرساند لطفا بعداز ثبت نام به صورت مجازی، تمامی دانشجویان موظف می باشند مدارک مورد نیاز مشروحه ذیل را  از روز  شنبه   1402/07/22  لغایت دوشنبه 1402/07/24  به صورت  حضوری به آدرس :بابل- خیابان کشاورز ( گنج افروز ) -دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی –آموزش دانشکده پیراپزشکی و بهداشت  مراجعه ومدارک  رشته هوشبری به دانشکده پیراپزشکی و رشته بهداشت محیط را به آموزش دانشکده بهداشت تحویل دهند .

تذکر : شروع کلاس برای ورودی نیمسال اول 403-402 از روز سه شنبه 1402/07/25 می باشد .

مدارک لازم : 

1- عکس تهیه شده در سال جاری 6 قطعه پشت نویسی شده

2- تصویر شناسنامه از تمام صفحات 1سری

3- تصویر کارت ملی پشت وروی آن1سری

4- اصل گواهی مدرک کاردانی بهمراه یک برگ فتوکپی آن

5-اصل گواهینامه انجام خدمات قانونی مقرر(طرح نیروی انسانی) یا گواهی معافیت از آن

6-مجوز ادامه تحصل یا تاییدیه تسویه حساب با صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

7-مدرک وضعیت نظام وظیفه (برای برادران) شامل کپی کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت می باشد در غیر اینصورت مشمولان نظام وظیفه عمومی  برای دریافت اطلاعات معافیت تحصیلی لطفا  کلیک  نمایید .

تذکر: لطفا تمام فرمهای ضروری که در  اینجا  بارگذاری شده است را بعد از دانلود و پرینت ، تکمیل و تایید و بهمراه مدارک به آموزش دانشکده مربوطه تحویل دهید...

(اطلاعیه شماره ۴):قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون سراسری ۱۴۰۲

ثبت نام دو مرحله ای در روزهای اعلامی مشروحه ذیل انجام می پذیرد :  

  1- ثبت نام مرحله اول مجازی : از روز دوشنبه تاریخ 1402/7/17 لغایت جمعه تاریخ 1402/7/21

  2- ثبت نام مرحله دوم که تحویل مدارک به صورت حضوری می باشد از روز شنبه تاریخ 1402/7/22 لغایت دوشنبه تاریخ 1402/7/24

  3- شروع کلاسها از روزسه شنبه 1402/7/25 

****توجه :مدارک و مکان ثبت نام حضوری طی اطلاعیه های بعدی از طریق همین سایت متعاقبا اعلام میگردد

ضمن تبریک ، به دانشجویان عزیز باطلاع می رساند:

ثبت نام مرحله اول :کلیه دانشجویان پذیرفته شده الزاماً بایستی از روز دوشتبه تاریخ  1402/7/17  الی روز جمعه تاریخ 1402/7/21    برای مرحله اول ثبت نام اینترنتی را انجام دهند.

عدم ثبت نام اینترنتی دانشجویان ورودی مهرو بهمن در موعد مقرر به منزله انصراف می باشد

 ثبت نام اینترنتی دانشجویان جدید الورود 

1 -نحوه ثبت نام: مراجعه به سامانه مدیریت آموزشHamava.mubabol.ac.ir ( از ساعت 12 دوشنبه 17 شهریور قابل دسترس میباشد)

توجه : از بنر سبز آزمون سراسری 1402 وارد شوید .کد کاربری و کلمه عبور نیز کد ملی میباشد.

////مدارک اسکن شده  باید کاملاً دقیق، واضح و خوانا باشند

اطلاعات بصورت دقیق تکمیل گردد، مسئولیت صحت و سقم اطلاعات وارد شده بر عهده شخص دانشجو می باشد.

2-مدارک لازم جهت ثبت نام اینترنتی:

2-1 . اسکن صفحات شناسنامه 

2-2  . اسکن کارت ملی پشت و رو

2-3  .عکس4×3 که در سال جاری گرفته شده باشد

2-4  .اسکن اصل ریز نمرات پیش دانشگاهی و متوسطه با تمبر، مهر و عکس- نظام آموزشی سالی واحدی/ترمی واحدی

2-5  .اسکن اصل مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی یا گواهی موقت با مهر آموزش و پرورش محل صدور مدرک- نظام آموزشی سالی واحدی/ترمی واحدی

2-6  .اسکن اصل گواهی موقت یا اصل دیپلم(برای نظام قدیم ) با مهر آموزش و پرورش محل صدور مدرک

2-7  .اسکن اصل گواهی موقت یا اصل پایان تحصیلات دوره متوسطه دوم با مهر آموزش و پرورش محل صدور مدرک

2-8  .اسکن اصل ریزنمرات دوره متوسطه دوم با مهر آموزش و پرورش محل صدور مدرک  

2-9  .اسکن فرم انصراف قطعی دانشجو در صورت انصراف از تحصیل و تسویه حساب کامل تایید شده دانشگاه مربوطه

3 -درخواست صدور معافیت تحصیلی مربوط به پذیرفته شدگان(ویژه آقایان )(برای دریافت اطلاعیه پیوست لطفا کلیک نمایید)

4- درخواست تاییدیه تحصیلی و سوابق تحصیلی

(سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی) https://emt.medu.ir

مراجعه به سامانه درخواست تاییدیه و پس از  پرداخت الکترونیکی هزینه مربوط، کدهای  پیگیری تاییدیه تحصیلی و سوابق تحصیلی را بارگذاری نمایید. صدور کد رهگیری به منزله ثبت درخواست تاییدیه تحصیلی  و سوابق تحصیلی می باشد و  کدتاییدیه را بعداز بارگذاری نزد خود نگهداری نموده به همراه مدارک اصلی ارسال نمایید. نیاز به حضوردر دفاترپیشخوان نمی باشد.

تذکر:فارغ التحصیلان خرداد سال 1395 و قبل از آن، با کد پیگیری صادر شده از سامانه فوق، به همراه مدارک تحصیلی که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای ثبت نام در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی اعلام می شود به ادارات آموزش و پرورش محل فارغ التحصیلی خود مراجعه، تا مسئول سنجش آموزش و پرورش منطقه پس از بررسی و تائید، مدارک تحصیلی را اسکن و در سامانه بارگذاری نمایند.

5  - فرمهای انجام معاینات دوره ای و تکمیل فرم پیوستی: معاینات دانشجویان نزد پزشک خانواده (در صورت نداشتن پزشک خانواده با مراجعه به مراکز درمانی شهر خود)تکمیل و نزد خود نگه داشته در روز تحویل حضوری مدارک ارائه گردد. لطفا برای دریافت فرم اینجا کلیک نمایید .

6  -برای دریافت فرم رفاهی و فرم تعهد پوشش لطفا اینجا کلیک کنید .

تذکر  مهم  : تمامی مدارکی که در ثبت نام اینترنتی (مرحله 1 ثبت نام) ،اسکن وارسال نموده اندرا در قالب یک سی دی در روز تحویل مدارک به همراه اصل مدارک(دیپلم ریزنمرات ویک سری فتو کپی آنان،شش قطعه عکس پشت نویسی شده  وفرمهای تکمیل شده) در روزهای ثبت نام که توضیحاََ  " تحویل مدارک برای پذیرفته شدگان نیمه اول و دوم می باشد " به همراه داشته باشند.

- فرمهای آموزشی و فرم مشخصات شخصی را برای تکمیل  از اینجا دانلود و تکمیل و در زمان ارسال مدارک ، ضمیمه گردد.(فرم شماره 15 بابت تعهدات مناطق محروم برای پذیرفته شدگان رشته پزشکی و دندانپزشکی می باشد که پس از ثبت نام حضوری با حضور نماینده دانشگاه به دفاتر اسناد معرفی خواهند شد.)

اطلاعیه دانشکده پردیس:

توجه: برای دانشجویان پردیس خودگردان نیازی به تکمیل فرمهای شماره  4 و 6 نمی باشد. اما اطلاعیه شهریه مربوط به دانشکده پردیس را از اینجا دریافت به همراه دیگر مدارک ثبت نامی اقدام کنید . 

آدرس: بابل –خیابان کشاورز(گنج افروز)معاونت آموزشی، اداره آموزش کل

درصورت داشتن هرگونه پرسش با واحد معاونت آموزشی—32208143-32208145 –امورپذیرش وثبت نام - داخلی 202و154////خدمات ماشینی داخلی 155///تماس بگیرید.

 کدپستی :47745-47176

کنترل مجدد نتیجه ثبت نام جهت حصول اطمینان از تکمیل بودن ثبت نام الکترونیکی:

جهت اطمینان از نتیجه ثبت نام الکترونیکی

 و رفع نواقص احتمالی مدارک ارسالی، پیام های ارسالی در پورتال ثبت نام الکترونیکی را مجدداً بررسی نمایند تا از تکمیل شدن ثبت نام اطمینان حاصل گردد. کارشناسان به تدریج اطلاعات ارسالی را کنترل کرده و پیام مبنی بر عدم تایید ثبت نام با تایید ثبت نام و کامل بودن مدارک در همان پورتال ثبت نام دریافت می کنید. ( در صورتیکه تمام برگه های ارسالی سبز رنگ باشد و هیچ پیام اخطاری دریافت نکرده باشید، ثبت نام کامل است)

قابل توجه دانشجویان شاهد و ایثارگر جدیدالورود

بدین وسیله به اطلاع دانشجویان جدیدالورود شاهد و ایثارگر می رساند :

جهت تشکیل پرونده پس از تکمیل ثبت نام در واحد آموزش دانشکده در روزهای ثبت نام حضوری به ستاد شاهد و ایثارگران دانشگاه مراجعه نمایند.

مدارک مورد نیاز :

1-اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه

2- اصل و کپی کارت ملی

3- اصل و کپی کارت ایثارگری

4-معرفی نامه بنیاد شهید و ایثارگران بابل

5- دو قطعه عکس

6- شماره حساب سیبا بانک ملی به نام دانشجو

****توجه مدارک و مکان ثبت نام حضوری طی اطلاعیه های بعدی از طریق همین سایت متعاقبا اعلام میگردد

 

(اطلاعیه شماره ۳): قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون سراسری ۱۴۰۲

 ضمن تبریک به پذيرفته شدگان محترم  باستحضار می رساند ثبت نام بصورت الکترونیکی بوده وبازه زمانی ثبت نام و سایر اطلاعات متعاقبا از طریق همین سایت اعلام می گردد.

 

 (اطلاعیه شماره ۲): قابل توجه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۲

باسلام و خیرمقدم به پذیرفته شدگان گرامی آزمون  کاردانی به کارشناسی ناپیوسته1401   دانشگاه علوم پزشکی بابل 

ثبت نام به صورت مجازی به آدرس زیر از تاریخ 12 شهریور 1402 ساعت: 9 صبح 

https://hamava.mubabol.ac.ir/CAS/Account/Login (لینک ثبت نام کارشناسی ناپیوسته 1402)

مدارک لازم جهت ثبت نام اینترنتی:

1-اسکن عکس4*3تهیه شده در سال جاری

2-اسکن تصویر شناسنامه از تمام صفحات

3- اسکن کارت ملی پشت و روی آن

4- اسکن اصل گواهی مدرک کاردانی

*در صورتی که تا زمان ثبت نام موفق به اخذ مدرک کاردانی نشده اید باید نسبت به تکمیل فرم شماره 6 و تایید دانشگاه مربوطه اقدام نمایید

5-اسکن اصل گواهینامه انجام خدمات قانونی مقرر(طرح نیروی انسانی) یا گواهی معافیت از آن

6-مجوز ادامه تحصیل یا تاییدیه تسویه حساب با صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

7-مدرک وضعیت نظام وظیفه (برای برادران) شامل کپی کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت می باشد در غیر اینصورت مشمولان نظام وظیفه عمومی  برای دریافت اطلاعات معافیت تحصیلی لطفا  کلیک  نمایید .

تذکر: لطفا تمام فرمهای ضروری که در  اینجا  بارگذاری شده است را بعد از دانلود و پرینت ، تکمیل و در زمان تحویل مدارک به صورت حضوری که متعاقبا اعلام میگردد تحویل نمایید.

 

(اطلاعیه شماره ۱): قابل توجه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۲

 ضمن تبریک به پذيرفته شدگان محترم  باستحضار می رساند ثبت نام بصورت الکترونیکی بوده وبازه زمانی ثبت نام و سایر اطلاعات متعاقبا از طریق همین سایت اعلام می گردد.

اشتراک گذاری: