دارالمومنین بودن را هر طور معنا کنیم بابل دارالمومنین است 

نماینده ولی فقیه در مازندران: «حضور» و «جهاد» از ویژگی‌های یک مومن است و امروز دارالمومنین باید در خود مومنانی اینگونه داشته باشد.

به گزارش  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران در اولین همایش ملی دارالمومنین شهرستان بابل که در دانشگاه علوم پزشکی بابل برگزار شد، با اشاره به سابقه پرافتخار علمی و دینی این شهر، آشناسازی جوانان را با این دیرینه نیاز امروز برشمرد و اظهار داشت: خروجی این استان شخصیت‌های بسیار بزرگی هستند، در گذشته حوزه علمیه با آن گستردگی سوابقی درخشانی داشت که بر جای خودش محفوظ است.
وی افزود: اما امروز نیز دارالمومنین باید در خود مومنانی داشته باشد که دارای حضور و جهاد باشند چرا که این‌ها از ویژگی‌های یک مومن است.

 

 

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه شهرستان بابل در زمینه جهاد سرآمد است، افزود: دارالمومنین بودن را هر طور معنا کنیم بابل بالاخره دارالمومنین است و البته استان مازندران باز هم دارالمومنین دارد و علمایی که باید از لابه لای تاریخ به بیرون کشیده و معرفی شوند.

این مسئول گفت: ما حتی نسبت به افتخاراتی که بعد از انقلاب آفریده شده در بیش از ۴۰ رشته مهم علمی جزو سرآمدان دنیا و یکی از ۶ کشور اول دنیا هستیم که علیرغم همه فشار‌ها و جنگ‌ها صورت گرفت.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز به برکت انقلاب اسلامی فضای آزادی به‌وجود آمده به ظهور و بروز استعداد‌های ملت کمک کرده است، انقلابی کردن و انقلابی نگه داشتن شهرستان و استان نیز جای تقدیر دارد.

اشتراک گذاری: