تجمع دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی بابل بر علیه رژیم کودک کش صهیونیست برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل، تجمع دانشگاهیان دانشگاه بر علیه رژیم کودک کش صهیونیست با حضور دکتر گرجی فرماندار بابل، دکتر سیدعلی مظفرپور رئیس دانشگاه، مسئولان دفتر سردار سعادتی نماینده بابل، معاونین، روسا، اعضای هیات علمی، کارکنان، دانشجویان و همچنین کادر درمان بیمارستانهای بابل در محوطه دانشکده پزشکی برگزار شد.

گفتنی است : سخنرانی فرماندار بابل، قرائت دلنوشته، قرائت بیانیه و شعار از برنامه های این مراسم بوده است.

 

متن بیانیه دانشگاه علوم پزشکی بابل در محکومیت رژیم کودک‌کش صهیونیست به شرح ذیل می باشد:

بسم الله قاصم الجبارین
انا لله و انا الیه راجعون

 وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ.
 و آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفر گاهی و دوزخ انتقامی بازگشت می‌کنند. (۲۲۷ شعرا)

چشم ها گریان، نگاه ها بهت زده، وجدان ها مجروح و دلها داغدار جنایتی بزرگ و دهشتناک است که همگان را با ماهیت زشت و وقیح رژیم جعلی و غاصبی که که هیچ حدی برای سبعیت برای خود قائل نیست واقف تر و آشناتر کرد..

 و این بار رژیم جنایتکار ، غاصب ، کودک کش و بیمار کش صهیونیستی در نهایت درنده خویی به بیمارستان المعمدانی غزه ، یورش برد و صدها زن و مرد و کودک و بیمار و مجروح بی دفاع را به شهادت رساند.

  این مصیبت جانسوز برخاسته از روح استکباری، جنایتکاری و بی رحمی که ذات این رژیم جعلی منحوس است را به محضر حضرت بقیة الله الأعظم عج الله تعالی فرجه الشریف ، رهبر معظم انقلاب  مردم مظلوم و صبور غزه  و تمام انسان های بیدار و جامعه جهانی تسلیت عرض می کنیم.

    بی تردید ان شاءالله تعالی ، و با وعده الهی، خون مظلوم دامن ظالم و ظالمان را خواهد گرفت و ثمره قطعی آن عن قریب تسریع و تسهیل در نابودی اسرائیل غاصب  است و  این غده سرطانی را محو و خاطره آن را در تاریخ خواهیم دید و خواند.

 

 
 


 

 

اشتراک گذاری: