بابل میزبان ۲۵۰ جراح برجسته مغز و اعصاب خواهد بود

دبیر علمی همایش جراحان مغز واعصاب دانشگاه علوم پزشکی بابل از برگزاری کنگره بین المللی و کشوری در این دانشگاه خبر داد و گفت: ۲۵۰ جراح برجسته مغز و اعصاب کشور و دنیا درباره آخرین مسائل جراحی در این حوزه به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر حجازیان  گفت: کنگره بین المللی و کشوری جراحان مغز و اعصاب بمدت سه روز از تاریخ ۱۰ الی ۱۲ آبان ماه سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی بابل برگزار می شود.
دکتر ابراهیم حجازیان جراح و متخصص مغز و اعصاب دانشگاه علوم پزشکی بابل بیان داشت: در این همایش حدود ۲۵۰ استاد برجسته سراسر کشور و همچنین تعدادی از اساتید نخبه و برجسته از بعضی از کشورها حضور به هم می رسانند.
وی با اشاره به اینکه به دبیر خانه این کنگره بیش از ۱۰۰ مقاله جدید در حوزه های نوین علوم مغز و اعصاب ارسال شده است، اظهار کرد: در این کنگره محققین برجسته ایران و جهان شرکت می کنند و پدیده های نوین جراحی مغز و اعصاب جهان در رشته های مختلف مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
دبیر علمی همایش در همین راستا ادامه داد و گفت: برگزاری اینگونه همایش ها جایگاه بسیار مهمی در پیشبرد مسائل علمی و تبادل نظر در مورد جدیدترین مسائل حوزه جراحی مغز و اعصاب دارد و برای مردم منطقه، دانشجویان و دانش پژوهان اثرات مثبت و شگفت انگیزی بهمراه خواهد داشت.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل بیان داشت: جدیدترین و بروزترین مطالعات حوزه جراحی مغز و اعصاب در رشته های جراحی ستون فقرات، جراحی مغز و قائده جمجمه، جراحی باز و بسته عروق مغزی، جراحی اعصاب کودکان، ضایعات اعصاب محیطی، رادیوسرجری و .. بین دانشمندان ایرانی و بین المللی تبادل نظر می شود.

اشتراک گذاری: