رونق گردشگری سلامت در مازندران نیازمند برنامه‌ریزی است

استاندار مازندران گفت: رونق گردشگری سلامت با توجه به حجم گسترده حضور گردشگر داخلی و خارجی نیازمند برنامه ریزی و ایجاد حداقل ۲ شهر سلامت در استان است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل، ، سید محمود حسینی‌پور روز چهارشنبه در همایش بین المللی جراحان مغز و اعصاب در دانشگاه علوم پزشکی بابل با بیان این که، مازندران سالانه میزبان ۳۵ میلیون گردشگر داخلی است که به همراه آن تعداد زیادی گردشگر خارجی هم به این دیار سفر می کنند، افزود: در این وادی رونق گردشگری سلامت در استان یک ضرورت است.
وی افزود: یک سرمایه‌گذار خارجی برای ایجاد شهر سلامت در رامسر ۵۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری می‌کند.
حسینی‌پور با اشاره به این که، در زمان حاضر تعداد زیادی گردشگر سلامت برای درمان به مازندران سفر می‌کنند، اظهار داشت: هزینه درمان برای این گردشگران در ایران ۶ برابر کمتر از کشور خودشان است.

 

 

استاندار مازندران ادامه داد: اعتماد به پزشکان ایرانی و هزینه پایین درمان حضور گردشگران سلامت از کشورهای همسایه به مازندران را افزایش داده است.
این مقام مسوول با بیان این که، مازندران آمادگی دارد بزرگترین شهر مغز و اعصاب را راه اندازی کند از پروفسور سید ابراهیم کتابچی رییس انجمن جراحان مغز و اعصاب کشور خواست برای تحقق این امر کمک کنند.

اشتراک گذاری: