تجلیل مازندرانی‌ها از « پروفسور سید ابراهیم کتابچی »

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل، مراسم تجلیل از پروفسور سید ابراهیم کتابچی در کنگره بین المللی و کشوری جراحان مغز و اعصاب برگزار شد.


در این کنگره بین المللی و کشوری جراحان مغز و اعصاب در دانشگاه علوم پزشکی بابل، به پیشنهاد دکتر سیدعلی مظفرپور رئیس دانشگاه از پروفسور سید ابراهیم کتابچی تجلیل بعمل آمد و مسئولین شهری و استانی با اهدای هدایا از این شخصیت بزرگ تقدیر نمودند.
همچنین شورای شهر و شهرداری بابل یکی از میادین مرکزی این شهر را به نام پروفسور سید ابراهیم کتابچی نامگذاری نمودند.

پروفسور سید ابراهیم کتابچی، جراح برجسته ایران و جهان که به دلیل مهارت بی نظیر در جراحی مغز به پنجه طلا معروف است، در حاشیه کنگره بین‌المللی جراحان مغز و اعصاب در زادگاهش بابل تجلیل شد. 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر سید ابراهیم کتابچی متولد ۱۳۲۴، جراح برجسته مغز و اعصاب ۷۸ ساله است. این جراح برجسته کشور بعد از گذراندن مقاطع تحصیلی خود در سال ۱۳۴۴ با رتبه ۲۷ وارد دانشگاه تهران شد، و در سال ۱۳۵۱ دانش آموخته شد. 
دکتر کتابچی تخصص جراحی مغز و اعصاب را اوایل انقلاب در سال ۱۳۵۷ به اتمام رساند و به عنوان جراح مغز و اعصاب در بیمارستان سینای تهران استخدام و مشغول خدمت شد.
دکتر کتابچی علاوه بر کارهای خیرخواهانه، هر ساله یک شب از ماه مبارک رمضان را در مسجد محله خود در محله نقیب کلای شهر بابل ویزیت رایگان انجام می دهد که بیماران برای ملاقات با این پزشک از سراسر مازندران و ایران به بابل می آیند.
این چهره علمی تاکنون بیش از ۱۰۰ جراح مغز و اعصاب تربیت و تحویل جامعه داد.

اشتراک گذاری: