نشست حامیم در دانشگاه علوم پزشکی بابل برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل، نشست دانشجویان فعال فرهنگی سیاسی اجتماعی حامیم دانشگاه علوم پزشکی بابل با حضور حجت الاسلام دکتر نیکزاد مسئول نهاد رهبری، حجت الاسلام حبیبیان معاون نهاد، دکتر جورسرایی عضو هیات علمی و پنجاه نفر از دانشجویان در سالن توانمند سازی برگزار شد.

در این نشست که همراه با گفتگوی صمیمانه مسئولین و دانشجویان برگزار شد به نقد و بررسی موضوعات پیرامون  طرح  حامیم و برنامه های پیش رو پرداختند. 
یکی از اهداف این نشست برنامه ریزی در جهت شبکه سازی دانشجویان به عنوان کنشگران دینی، مذهبی، فرهنگی و انقلابی بوده که این شبکه سازی نیازمند تقویت و تمرین کار گروهی می باشد . 
دراین نشست حجت الاسلام دکتر نیکزاد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گفت: بحث توانمندسازی فعالان فرهنگی، سیاسی، اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی بیان داشت: دانشجویان باید بتوانند به عنوان حلقه های واسط بین نظام و ملت نقش آفرینی کنند. 
این مسئول ادامه داد: با توجه به نقش موثری که دانشگاه ها در فضای جامعه دارند اهمیت این موضوع دو چندان می شود .  
ایشان همچنین با اشاره به مناسبت سیزده آبان روز مبارزه با استکبار جهانی به درس ها و عبرت های این مناسبت اشاره کرده و نیز با اشاره به فجایع غزه لزوم هوشیاری دانشجویان دراین زمینه و یاری مسلمانان فلسطینی از هر راه ممکن را بیان داشت. 
در ادامه دکتر نیکزاد افزودند: دانشجویان شرکت کننده در طرح حامیم دانشجویان نخبه ای هستند که از بین فعالان دانشجویی در دانشگاها منتخب شدند.
 وی با ذکر این نکته که طرح حامیم یک طرح جدی و با اثر گزاری مثبت می باشد، گفت: طرح هایی همچون حامیم از ابزارهای مقابله با دشمن می باشند. 
قابل ذکر است: در این نشست دانشجویان نظرات خود را در مورد معایب و محاسن طرح و چگونگی بهتر برگزاری چنین طرح هایی ارائه دادند.

 

 

اشتراک گذاری: