برگزاری چهار کارگاه آموزشی ویژه دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی بابل

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل، چهار کارگاه آموزشی بخیه، تزریقات و رگ گیری، تکنسین داروخانه ویژه دانشجویان برگزار خواهد شد.

کارگاه آشنایی با بخیه و کارگاه تزریقات و رگ گیری با ارائه گواهینامه معتبر توسط واحد علمی بسیج دانشجویی پایگاه پیراپزشکی برگزار می شود.
کارگاه آشنایی با بخیه با تدریس استاد رفعتی عضو هیئت علمی دانشکده پرستاری دانشگاه در تاریخ 18،19،20 آذر ماه و کارگاه تزریقات و رگ گیری همراه با تدریس استاد ذبیحیان و استاد پورعلیجان در تاریخ 14 و 15 ویژه خواهران و 19،20 آذر ماه ویژه برادران می باشد.
وهزینه هر کارگاه 20 هزار تومان می باشد ولی به مناسبت روز پرستار برای دانشجویان رشته پرستاری رایگان می باشد.
گفتنی است: مهلت ثبت نام کارگاه ها از ۲۲ تا ۲۸ آبان ماه می باشد وعلاقمندان جهت ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر به آیدی های «خواهران@E-M-425» و «برادران  @Amiraliizadimand»  مراجعه نمایند.


همچنبن کارگاه آموزشی اصول و فنون بخیه و دوره آموزشی تکنسین داروخانه به صورت کاملا تحصصی همراه با ارائه گواهینامه معتبر توسط کانون هلال احمر معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بابل برگزار می شود.
علاقمندان می توانند به صورت حضوری از ساعت ۷صبح تا ۱۵ ظهر روز های  ۲۳ و ۲۴آبان و روز ۲۷ آبان از ساعت ۱۲ تا ۱۵ ظهر با همراه داشتن کارت دانشجویی و مراجعه به دفتر کانون هلال احمر ( دانشکده پزشکی ، راهرو معاونت فرهنگی ) ثبت نام نمایند.
گفتنی است: مهلت ثبت نام ۲۳و ۲۴و ۲۷ آبان می باشد. 
قابل ذکر است: جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرایط کارگاه به پوسترو یا به آیدی @mobinsharifimajd پیام ارسال کنید.

 

 
 

 


 

اشتراک گذاری: