نشست ریاست دانشگاه با اعضای شورای امور بانوان دانشگاه و مراکز تابعه

به گزارش دفتر امور بانوان دانشگاه علوم پزشکی بابل، جلسه شورای امور بانوان دانشگاه با حضور دکتر سید علی مظفرپور رئیس دانشگاه، دکتر یاسمن حبیب زاده مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان و اعضای شورا 30 آبان ماه 1402 در سالن فرهنگ دانشگاه برگزار شد. 

در ابتدای جلسه دکتر حبیب زاده مشاور ریاست دانشگاه در امور بانوان ضمن تقدیر و تشکر از حضور دکتر مظفرپور رئیس دانشگاه در خصوص نیازسنجی، طرح مسائل اثرگذار و تأکید بر نقش زنان و نقش محوری آنان در خانواده و اهمیت تشکیل شورا مطالبی را ارائه نمود.

وی در این نشست به نقش مهم زنان در جامعه اشاره کرد و گفت: مطمئناً با استفاده از توانمندی این عزیزان می‌توان دررسیدن به اهداف عالی نظام و برنامه تعالی دانشگاه نقش مهمی را ایفا کرد.

در ادامه آقای دکتر مظفر پور رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل ضمن تبریک خجسته میلاد باسعادت حضرت زینب کبری (س) بیان داشت: یکی از مهم‌ترین و ارزشمندترین راهکارهای پایداری و بنیان ارزش‌های انسانی و دینی در یک جامعه تقویت و تحکیم بنیان خانواده است. زن جایگاه کلیدی در فرایند ارتقای سلامت معنوی خانواده و جامعه را دارا می‌باشد.

وی افزود: توانمندهایی در بانوان وجود دارد که بعنوان‌ قوام دهنده خانواده می‌باشند و می‌توان از این توانمندی‌ها در حیطه‌های مختلف علمی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی در سیستم دانشگاه استفاده نمود. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل ادامه داد: بحث فرهنگی در امور بانوان خیلی مهم می‌باشد و نقشی که اعضای شورای  امور بانوان در خانواده بزرگ دانشگاه می‌توانند ایفا کنند بعنوان هدایت‌کننده ، هشداردهنده، کمک‌کننده می‌باشد .

وی همچنین از فعالیت و خدمات دکتر خفری مشاور سابق دانشگاه در دوران تصدی تقدیر و تشکر نمود. 

در ادامه این نشست اعضای شورای امور بانوان جهت ارتقاء اهداف دانشگاه نظرات و پیشنهادات خود را اعلام نمودند.

 

اشتراک گذاری: