آغاز کاشت نهال هیرکانی در دانشگاه علوم پزشکی بابل همزمان با اجرای کاشت یک میلیاردی در کشور

اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد اصله درخت از امروز ۱۱ آذرماه در سراسر کشور با کاشت ۲۵۰ میلیون نهال در سال اول این طرح ۴ ساله آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل، مراسم درختکاری در دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز همزمان با اجرای طرح کاشت یک میلیارد اصله درخت در کشور و به مناسبت فرارسیدن روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی بابل برگزار شد

در این مراسم که با همراهی دکتر سیدعلی مظفرپور رئیس دانشگاه، مهندس حسین پورحسین رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیز داری بابل، مهندس محسن آهنگری رئیس جهاد کشاورزی بابل، معاونین و جمعی ازمسئولین دانشگاه، کارکنان و دانشجویان همراه بود طرح کاشت ۴۵۰ تعداد نهال افرا، شیردار و انجیلی در دانشگاه آغاز شد.

از ۵ سال گذشته درختکاری با وسعت گسترده در این دانشگاه آغاز شده که تاکنون تعداد۱۱هزار اصل درخت کاشته شده که عمدتا درخت های هیرکانی و متناسب با وضعیت بومی این منطقه می باشد.

نهال های کاشته شده در دانشگاه از ۱۴ گونه هیرکانی می باشد که بخش مهم این پروژه، موضوع نگهداری از درختان می باشد که باید با جدیت بیشتری انجام شود تا نتایج آن را به شکل باغ زیبا مشاهده کنیم.

 
 
 
 
 

اشتراک گذاری: