راه‌اندازی درمانگاه فوق تخصصی کاشت حلزون شنوایی در دانشگاه علوم پزشکی بابل

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل از راه‌اندازی درمانگاه فوق تخصصی کاشت حلزون شنوایی در بیمارستان روحانی خبر داد و گفت: تاکنون یکصد کودک شمالی شنوایی خود را بدست آوردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر کیاکجوری بیان داشت: از زمان راه‌اندازی مرکز کاشت حلزون شنوایی در بیمارستان آیت‌الله روحانی (ره) بابل تاکنون یکصد عمل کاشت حلزون با موفقیت انجام شد.
دکتر کیوان کیاکجوری متخصص گوش و حلق و بینی و فلوشیپ اتولوژی و نورواتولوژی و کوکلئار ایمپلنت دانشگاه علوم پزشکی بابل اذعان داشت: درمانگاه فوق تخصصی کاشت حلزون شنوایی با کمک ۶۲۳ میلیون تومانی خانواده نیکوکار و نیک‌اندیش «عظامی» به نیـّتِ مادر گرامی‌شان «زنده‌یاد حاجیه‌خانم مریم خادم ابوالفضلی» در بیمارستان روحانی راه‌اندازی شد که دارای تجهیزاتی منحصربه‌فرد برای اقدامات قبل و بعد از عمل بیماران کاشت حلزون می‌باشد.

 


عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل با ذکر این نکته که مرکز کاشت حلزون شنوایی بابل بیماران مازندران، گلستان، سمنان و شاهرود را تحت پوشش دارد، اذعان داشت: بیماران از اقصی نقاط کشور می‌توانند برای درمان به این مرکز مراجعه نمایند.
 وی با اشاره به اینکه اختلالات ژنتیک یکی از مهم‌ترین علل اختلالات شنوایی است، ادامه داد: بهترین سن برای کاشت حلزون شنوایی برای کودکانی که اختلال شنوایی دارند بین یک تا یک و نیم سالگی می‌باشد.
دکتر کیاکجوری ادامه داد: خیرین محترم می‌توانند با کمک‌های ویژه در تکمیل تجهیزات مرکز کاشت حلزون شنوایی ما را یاری نمایند تا شاهد بدست آوردن شنوایی کودکان بیشتری در این مناطق باشیم و بتوانیم خدمات باکیفیت‌تری را به بیماران ارائه نماییم.

 


 

اشتراک گذاری: